آروم و سربه زیر....

نمیدانم از دلتنگی عاشقترم یا از عاشقی دلتنگ تر. /دلنوشته های ى دختربچه /

آروم و سربه زیر....

نمیدانم از دلتنگی عاشقترم یا از عاشقی دلتنگ تر. /دلنوشته های ى دختربچه /

♥چقَـבر پــَـر می ڪِشَـב دلـَـ♥ــمـ (●)

♥ بـﮧ هــَـ♥ــوآی تـُـو خدا(●)

♥ اِنگـــآر تَمـآمـِ پـَرَنـבه ـهآی جَهـآטּ בر قـَلبـ♥ـَمـ (●)

♥ آشیــ♥ـآنـِـﮧ ڪَرבه اَنـב (●)
...................
خدایا!
من دلم قرصه!
کسی غیر از تو با من نیست
خیالت از زمین راحت، که حتی روز روشن نیست
کسی اینجا نمی بینه، که دنیا زیر چشماته
یه عمره یادمون رفته، زمین دار مکافاته
فراموشم شده گاهی، که این پایین چه ها کردم
که روزی باید از اینجا، بازم پیش تو برگردم
خدایا وقت برگشتن، کمی با من مدارا کن
شنیدم گرمه آغوشت، اگه میشه منم جا کن
..............
روی پـــــرده کعــبه
این آیه حک شده اســت:
نَبِّئْ عِبَادِی أَنِّی أَنَا الْغَفُــورُ الرَّحِـــیمُ
و مـــن . . .
هنــــوز و تا همیشــه
به همین یک آیــه دلخــوشــــم:
” بندگانم را آگاه کن که من بخشندهی ”
مهــــربانم !
..............

سخت است حرفت را نفهمند،


سخت تر این است که حرفت را اشتباهی بفهمند،


حالا میفهمم، که خدا چه زجری میکشد


وقتی این همه آدم حرفش را که نفهمیده اند هیچ،


اشتباهی هم فهمیده اند.

کوتاه اما قشنگ

يكشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۴۶ ق.ظ


گاهی برای پی بردن به یک اشتباه، باید تاوان سختی در زندگی پرداخت ...


مثل از دست دادن لحظه هایی از عمر که حسرتش تا ابد بر دلت باقی می ماند ...
مثل باختن زندگی و مالی که برای بدست آوردنش رنج کشیده بودی ...

مثل تنها شدن ،

زخم زبان خوردن ها و یا

حتی تحقیر شدن ...

آخر سر هم باید بروی مُهر تجربه را پای این اشتباهات بزنی !

اشتباهاتی که تو را تغییر می دهد و دیگر آن من سابق نمی شوی ...



نظرات (۲۷)

  • عباس الاسوند
  • سلام علیکم...
    ممنون از حضورتون بله صحت داره مربوط میشه به همرزم شهید احمدی...


    یا علی-التماس دعا
    سلام...
    عکس روی پروفایل رو عوض کنید ویه چیز دیگه بزارید این عکس برای اینجا وبرای وب شما خوب نیس...
    پاسخ:
    چرا؟؟؟؟؟؟؟؟
    مگه اصن شما منو میشناسی؟؟؟
    مگه اصن من گفتم درمورده عکس پروفایلم نطر بدین؟؟؟
    اذتتتون میکنه میتونین نیان وبم منم راحت ترم
    به نطره من که هم برای اینجا وهم برای من خوبه
    پس لطفا اظهاره نظر نفرمایید
    :)
    از ادمایه اینجوری بدم میاد
    اگه جرعت حرف زدن داشتین اقا یا خانومه محترم
     اسمتونم بالایه نطر مینوشتین

  • عباس الاسوند
  • سلام علیکم...
    من فگر کردم که پست اول رو میگید!!!آره نامه واقعی...
    یاعلی
    حالا چرا عصبانی میشید...
    فقط یه حرف:
    همه چیز رو توی فضای مجازی پخش نکنید...
    گاهی یه اسم وگاهی هم یه عکس...
    به این وب ها نگاه کنید و ببینید چطوری فعالیت میکنن!!!
    http://firoozefam.blog.ir/
    http://delane.blog.ir/
    http://alatash.blog.ir/
    http://asrebidari.blog.ir/
    ببخشید اگر ناراحت شدید...حلال کنید
    پاسخ:
      من حرفتونو یه جور دیگه برداشت کردم


    صرفا جهت اطلاعتون عرص میکنم عکس خودم نیست

    بعد فقط یه حرف:
    همه مثل هم نیسن من نمیتونم اینقد مذهبی بودنمو  به رخه همه بکشم

    ......
    شماهم عجب درد سری شدین به خدااااااااااااااااااا

  • عباس الاسوند
  • سلام علیکم...
    لینک سنگرتون در قسمت (به روایت لینک) قرار گرفت...

    یاعلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی

    سلام دوس جونی

    خوبی ؟

    بچه مونو دلنوشتت منو کشته
    پست قبلو میگم
    آفرین آفرین
    باعث افتخاری ههههههههههههههههههههه


    پاسخ:
    iهه هه
    دوسم
    اعتماد به نفس از صد زد بالا
    سلام بانو
    من اولین باره که میام وب شما
    خیلی اتفاقی نظر " ناشناس " را خوندم و دیدیم اشاره ای هم به وب ما شده!
    نمی دونم ایشون کی هستند اما در مورد جوابی که به ایشون دادید یه نکته به ذهنم رسید که لازم دیدم عرض کنم خدمتتون !
    البته مطمئنا اگر اسم وب ما نمیومد ، دخالتی نمی کردم . پیشاپیش معذرت !

    ما نه اونقدر مذهبی هستیم که خیالمون راحت باشه الان که بمیریم دربست میریم بهشت !
    و نه ادعایی در این زمینه داریم .

    قرار هم نیست اگر مطلبی می نویسم به رخ کشیدن عقایدمون باشه
    ما صرفاً برحسب وظیفه ای که احساس می کردیم در جهت اشاعه ی افکار شیعه در فضای مجازی ، قدم بر می داریم .

    در هر صورت امیدوارم در هر جایی که هستید موفق باشید .
    پاسخ:
    اتفاقی؟؟؟؟

    من توهیینی به شما نکردم

    من خطاب به اون اقا یا خانومه ناشناس اینو عرض کردم
    و هیچ قصده بدی درمورده وبتون نداشتم
    شما بد برداشت کردین

    سلام دوس جونی

    خونه سحری ؟

    فردا کلاس داریم صبح ؟
    پاسخ:
    نه صبح نداریم عصری استاد زبان داریم
    سلام
    چه بده که اشتباهی مرتکب بشیم که باعث بشه دیگه اون من سابق نشیم خیلی بد. :(((((((

    موفق باشی

    یاعلی
    پاسخ:
    lمرسی

    اره خیلی بده
  • علیرضا صالحی نژاد
  • ایکاش می شد تموم لحظه هایی رو که به راحتی از دست دادیم برگردونیم البته باتجربه ای که الان داریم گر نه دوباره همونی میشیم که الان هستیم
    پاسخ:
    اره واقعا همینی میشدیم که هستیم
    واسه همینه خدا فرصت جبران نداده ....
    :|
    :)

    ++
    پاسخ:
    :)
    مرسی
    مثبتی از خودتونه:)
    سلام سپیده جان
    نگران نباش عزیزم، شما خیلی هم خانوم و آروم هستی.
    دیگه بهش فکر نکن. غصه هم نخور.
    الهی شاد باشی همیشه

    یاعلی
    پاسخ:
    lمرسی:)
    ولی بازم ببخشید:(
    سلام سپیده ی عزیز


    ای وای بر من!
    من اصلا منظورم این نبود که ناراحت شدم . بد هم برداشت نکردم .
    فقط خواستم بگم صِرف اینکه کسی مذهبی نویسه، دلیل بر این نمیشه که بخواد به رخ کسی بکشه!
    همه ی ما وظیفه ای داریم و تکلیفی که باید بهش عمل کنیم .
    دلانه هم از این قاعده مستثنا نیست .

    به هر جهت
    اگر باعث ناراحتی شما شدم عذر می خوام .
    اینقدر هم به خاطر مسئله ی به این کوچیکی خودتون رو ناراحت نکنید .
    پیر میشیدااااااا
    :))

    بازم به دلانه بیاید
    خوشحال می شیم عزیز.
    موفق باشید
    پاسخ:
    مرسی
    ولی بازم
    منو ببخشید به خاطره رفتاره تندی که داشتم:(
    اون که بعله:)
    پاسخ:
    iهه هه
    هوووووووووووووووووووووووو خواهشا دیگه فیلم هندیش نکنید...صرفا جهت اطلاع!!!
    پاسخ:
    اولا معدب باشید اقای  یا خانوم محترم
    بعدم شما اول کنجکاوی نمیکردین جسارتا که الان فیلم هندی نشه
    بعدم به ارواحه جدم اگه باشی درحدم

    لطفا دیگه اینورا نیاین چون ازتون اصلا خوشم نمیومد
    ادمه انتقاد پزیری هستما ولی این که یکی جرعت نداشته باشه اسمشو بگه و انتقاد کنه
    اذیتم میکنه

    کلا از ترسو ها بدم میاد
    جدی حق با شماست...!
    بنده دیگه حرفی ندارم...
    پاسخ:
    لظف میکنین

  • محمدرضا فلاح
  • زیبا بود
    پاسخ:
    ممنونم

    سلام

    با جامع ترین نرم افزار نجومی رایگان فارسی بروزم

    تشریف بیارید

    یا حق
    پاسخ:
    چشم ممنون
  • محمدرضا فلاح
  • ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها بر شما همراه گرامی مبارک.
    پاسخ:
    ععععععععععععع

    مرسی
    شما هم مبارک باشه
    میشــــه اسـم پاکتو رو دل خـــــدا نوشت / میشه با تو پر کشید تــــوی راه سرنوشت

    میشـــه با عطـر تنت تا خــــود خـدا رسید/میشــه چشــم نازتو رو تن گلهــــا کـشید


    سلام دوس جووونم :)

    روزت مبارک خانوووم :))

    بهترینا نصیب دوستم باشه توی این روز عزیز :)
    پاسخ:
    مرسی
    زنگ زدم بهت تبریک بگما
    اینقد مامانامون حرف زدن که یادم رفت:)
    سلام دوس جونم...
    روزت مبارک دوسم...امیدوارم همیشه شاد بمونی و بهترینا نصیبت بشه سپیده خانومی!


    سلام دوستم اون پیامی که اون قسمت بالا نوشتم از طرف زهراست
    می خواسته واست بذاره نمیشد به من گفت بهت بگم
    بعدم دوستم اون قسمتی که مربوطه به تنظیمات نظرها توی بیان رو تو دستکاری کردی فقط اونایی که توی بیان هستن می تونن واست کامنت بذارن

    سپیده من الان درستش کردم واست الان دیگه همه می تونن نظز بذارن
    فک نکنم ازقصد اینکارو کرده باشی که فقط بیانی ها بتونن واست نظر بذارن



    آ
    پاسخ:
    هه من عاشقه شما دوسامم که همگی رمزه منو دارین:)

    :)
    مرسی عشقم
    دستت درد نکنه
  • **انسان غریب**
  • خیلی عالیه

    موفق باشید

    روزتون مبارک
    پاسخ:
    نطره لظفتونه

    و خیلی ممنون
    ولادت حضرت معصومه و روز دختر مبارک
    پاسخ:
    ممنونم

    سلام خانومی خوبی گلی؟؟؟
    پاسخ:
    مرسی دوسم
    خوبم
    تــصویــر جالبـه حالتــ. اونــ. چتــرها
    پاسخ:
    بله

    منکه همه ی زندگیمو دارم با آزمون و خطا میگذرونم :(
    زندگی با سختیاش قشنگه
    پاسخ:
    صد در صد
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">