آروم و سربه زیر....

نمیدانم از دلتنگی عاشقترم یا از عاشقی دلتنگ تر. /دلنوشته های ى دختربچه /

آروم و سربه زیر....

نمیدانم از دلتنگی عاشقترم یا از عاشقی دلتنگ تر. /دلنوشته های ى دختربچه /

♥چقَـבر پــَـر می ڪِشَـב دلـَـ♥ــمـ (●)

♥ بـﮧ هــَـ♥ــوآی تـُـو خدا(●)

♥ اِنگـــآر تَمـآمـِ پـَرَنـבه ـهآی جَهـآטּ בر قـَلبـ♥ـَمـ (●)

♥ آشیــ♥ـآنـِـﮧ ڪَرבه اَنـב (●)
...................
خدایا!
من دلم قرصه!
کسی غیر از تو با من نیست
خیالت از زمین راحت، که حتی روز روشن نیست
کسی اینجا نمی بینه، که دنیا زیر چشماته
یه عمره یادمون رفته، زمین دار مکافاته
فراموشم شده گاهی، که این پایین چه ها کردم
که روزی باید از اینجا، بازم پیش تو برگردم
خدایا وقت برگشتن، کمی با من مدارا کن
شنیدم گرمه آغوشت، اگه میشه منم جا کن
..............
روی پـــــرده کعــبه
این آیه حک شده اســت:
نَبِّئْ عِبَادِی أَنِّی أَنَا الْغَفُــورُ الرَّحِـــیمُ
و مـــن . . .
هنــــوز و تا همیشــه
به همین یک آیــه دلخــوشــــم:
” بندگانم را آگاه کن که من بخشندهی ”
مهــــربانم !
..............

سخت است حرفت را نفهمند،


سخت تر این است که حرفت را اشتباهی بفهمند،


حالا میفهمم، که خدا چه زجری میکشد


وقتی این همه آدم حرفش را که نفهمیده اند هیچ،


اشتباهی هم فهمیده اند.

خوشـ به حال آسمونــ

پنجشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۵۸ ق.ظ

خوشـ به حال آسمونــ که هر وقتــ دلش بگیره بی بهونه می باره …

به کسی توجه نمی کنه … از کسی خجالت نمی کشه …

می باره و می باره و … اینقدر می باره تا آبی شه … ‌ آفتابی شه…!!!





بعدا نوشت سپیده:  کاشــ می شد مثل آسمون بود …

کاشــ می شد وقتی دلت گرفت اونقدر بباری تا بالاخره آفتابی شی …

بعدش هم انگار نه انگار که بارشی بوده …

انگار نه انگار که غمی بوده …

همه چیز فراموشت بشه …!!!

کاشــ می شد


  • sepide ...

نظرات (۲۷)

هیچ اشکی به زیبای باران نیست
بی منت میبارد
حتی اگر از زمین دلگیرست
سیرابش میکند
باز به هیچ منتی...
.....
تشکر از حضورتون
پاسخ:
سلام
همچنین
  • سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
  • واقعاکاش میشد
    سلام
    وای ینی میشه؟!ینی من خواب نمیبینم؟!شمابالاخره اپ کردی؟!
    واقعاکاش:(
    پاسخ:
    یکی از فانتزیات بود فک کنم که من آپ کنم:)
    +
    یکی از بزرگترین نعمت های خدا فراموشیه
    چون اگه فراموشی نبود
    هیچ وقت چیزای بد از ذهنت نمی رفت
    سپیده خانم با افتخار لینکت کردم که یادم نره بهت سر بزنم
    منو با اسم
    یارو
    لینک کن
    مرسی
    پاسخ:
    ممنونم چشم

    سلام
    اره ب خداااا!ازفانتزیام بود
    راستی عکستم خیلی قشنگ بود:)
    پاسخ:
    مرسی چشات قشنک میبینه:)
    مگه به عکس توگیرمیدن؟!
    چراااا؟!
    دوستان به عکس سپیده خانوم گیرندین!ندین دیگه...
    پاسخ:
    هه هه دوستان دقت کنین با فاطمه طرفینا:-)
    سلام
    کجایی سپیده .
    بهاباد یا یزد .
    پاسخ:
    بهاباد:)
    بارانم
    نمیتونم تو وبت نطر بزارم
    فک کنم دوبارو بیان و بلاگفا دعواشون شده:))
  • انسان نیازمند
  • سلام
    ببار ای بارون،ببار....خیلی قشنگه.
    بارونو دوست دارم پر از رحمت و استجابته
    بلاگتون زیباست
    راس میگی
    ای کاش;)...........
    تو رو خدا پستای اینجوری نذار دلمون بگیره:(
    سلام ممنون از لطفتون
    مشاطه یعنی " بزک کننده و آرایش کننده ٔ عروس و یا زن شانه کش که همان
    زنی که عروس را بیاراید "
    پاسخ:
    مرسی:)
    برا چی نشه تا دلت میخاد گریه کن اگه کسی بهت گفت چرا گریه میکنی :)))

    لایککک
    اینجا توی وبت یه چندتا شکلک هم پیدا نمیشه حس کسی رو دارم که تشنه ست ولی آب پیدا نمیشه
    اینایی که مدام از شکست عشقی حرف میزنن! تاحالا شده

    دمپایی ابری خیس پاتون باشه و برید توکوچه یهو همون

    لحظه دختر همسایه بیاد پشت سرتون، حالا هی پاتون تو این

    دمپایی پیچ بخوره وصدای گ .و .ز دربیاره!

    بابا ولم کنید اشکم درومد از بدشانسی خودم[نیشخند] طفلک بدجور تجربه ای کرده[خنده]
    سلام سپیده خانوم نه کاری ندارم همینجوری فقط میخوام احوال پرسی کنم حالا خوبی???
    اپت خیلی خیلی قشنگ بود واقعا کاش میشد.اخ که حرف دلمو زدی
    *بِـــــــــ✿ــــســــــــــمِ الـــــلـــه الــــــ✿ــــرَّحمـــــنِ الــــــرَّحـــــ✿ــــــــیــــــــــــــم*



    ســــلام عـــــــــلیکم



    خداوند ﺑﻪ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺩﺳﺘﻮﺭ ﺩﺍﺩ ﮔﻨﺪﻡ ﻧﺨﻮﺭ ﻭﻗﺘﯽ ﺧﻮﺭﺩ ﺍﻭﻟﯿﻦسیلی-ﺧﺪﺍ ﺑﻪ ﺍﻭ برهنه ﺷﺪﻥ ﺑﺪﻧﺶ ﺑﻮﺩ . ﺍﯾﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﻣﯽﺩﻫﺪ ﮐﻪ ﺭﻫﺎ ﮐﺮﺩﻥ ﻟﺒﺎﺱ سیلی-خدا ﺍﺳﺖ ﻧﻪ تمدن . . . حجت السلام ومسلمین قرائتی




    با مطــــــلـــــب((( نسیم خوبی ها در ایران)))) به روزم




    قلمتان پایداروهمیشه مُستَدام باشید





    یا علی
  • خادم الشهداء
  • بسم الله الرحمن الرحیم
    با مطلبی در مورد مراقبه
    فرمایشات آیت الله خوشوقت
    به روز هستیم
    http://ammar-g.blog.ir/
    یا علی
    *بِـــــــــ✿ــــســــــــــمِ الـــــلـــه الــــــ✿ــــرَّحمـــــنِ الــــــرَّحـــــ✿ــــــــیــــــــــــــم*



    ســــلام عــلیکم



    همه سخنان آیت الله طلالقانی به قرآن ونهج البلاغه مستند بود



    با مطــــــلـــــب(((آیت ا... طالقانی به منزله ابوذر زمان بود )))) به روزم





    وهمیشه مُستَدام باشید





    یا علی

    سلام
    8 تا love day گذشت و من تعجب می کنم که کجایند چله نشینان غدیر!
    love day ها در گذرند....
    پس شما کجایی؟

    فقط این آدرس:http://12m313.blog.ir/page/about-me
  • فانوس جزیره
  • سلام علیکم
    امیرالمومنین علی علیه السلام فرمودند:
    آرزو چون سراب است ، بیننده را فریب داده و امیدوار را مایوس می کند
    غرر الحکم . ح7207
    لطفا نماز یکشنبه های این ماه فراموش نشود که عاقبت بخیری در پی دارد
    التماس دعا بزرگوار
    عاقبتتون بخیر / یاابوتراب
    سلام سبیده جونم
    مرسی ما هم به لطف شما خوبیم
    مممممنوووووون خانومی تولد تو هم مبارک دوس جونم ایشالا هزار ساله شی
    هههههه جقد جرت و برت کفتم من
    سلام عزیزکم خوبی شما؟
    ممممنووون تولد شما هم مبااارک خانومی
    مرررسیب بابت تبریکت دوس جون مهربونم
  • محمدرضا فلاح
  • سلام
    زیبا بود
    قلمتان استوار
    پاسخ:
    ممنونم
  • خادم الشهداء
  • بسم الله الرحمن الرحیم
    با پوستر / اهمیت نماز
    فرمایشات رهبر معظم انقلاب
    به روز هستیم
    http://ammar-g.blog.ir/
    یا علی
    وای کاش می شد!
    ۲۰e
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">