آروم و سربه زیر....

نمیدانم از دلتنگی عاشقترم یا از عاشقی دلتنگ تر. /دلنوشته های ى دختربچه /

آروم و سربه زیر....

نمیدانم از دلتنگی عاشقترم یا از عاشقی دلتنگ تر. /دلنوشته های ى دختربچه /

♥چقَـבر پــَـر می ڪِشَـב دلـَـ♥ــمـ (●)

♥ بـﮧ هــَـ♥ــوآی تـُـو خدا(●)

♥ اِنگـــآر تَمـآمـِ پـَرَنـבه ـهآی جَهـآטּ בر قـَلبـ♥ـَمـ (●)

♥ آشیــ♥ـآنـِـﮧ ڪَرבه اَنـב (●)
...................
خدایا!
من دلم قرصه!
کسی غیر از تو با من نیست
خیالت از زمین راحت، که حتی روز روشن نیست
کسی اینجا نمی بینه، که دنیا زیر چشماته
یه عمره یادمون رفته، زمین دار مکافاته
فراموشم شده گاهی، که این پایین چه ها کردم
که روزی باید از اینجا، بازم پیش تو برگردم
خدایا وقت برگشتن، کمی با من مدارا کن
شنیدم گرمه آغوشت، اگه میشه منم جا کن
..............
روی پـــــرده کعــبه
این آیه حک شده اســت:
نَبِّئْ عِبَادِی أَنِّی أَنَا الْغَفُــورُ الرَّحِـــیمُ
و مـــن . . .
هنــــوز و تا همیشــه
به همین یک آیــه دلخــوشــــم:
” بندگانم را آگاه کن که من بخشندهی ”
مهــــربانم !
..............

سخت است حرفت را نفهمند،


سخت تر این است که حرفت را اشتباهی بفهمند،


حالا میفهمم، که خدا چه زجری میکشد


وقتی این همه آدم حرفش را که نفهمیده اند هیچ،


اشتباهی هم فهمیده اند.

بی مقدمه...

سه شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۳، ۰۲:۳۶ ق.ظ

اهنگو پلی کنید اول


چقد دلتنگی بده ....

چقد وقتی حس میکنی بد شدی دور شدی بده...

حسم خوب نیس نمیدونم چرا دلم گرفتس چرا باهمه تنهام ولی میدونم وقتی دلم میگیره از خدا دورم خیلیییییی دور خدایا چرا چند شبه ازت دورم:/ 

نمیدونم تعریف شما از دلتنگی چیه ولی دلتنگی من خلاصه ی همه ی بد بودنامه ک تو دلم جمع شده و دیگه جا واسه هیچی نمیزارره :( دلتنگی من خلاصه میشه تو اتاقمو خط خطیایی ک با انگشتم رو هوا میکشم  هه اره خنده داره :)

دلتنگیه من فقط وقتی خدا باهام آشتی کنه خوب میشه 

خدایااااا خوب بودن یعنی وقتی تو فقط تو تو دلمی اونوقته ک حالم خوبه 

نمیگم خستم ولی پاهام از راه رفتن وایساده نمیگم تنهام ولی هیچکس واسم تو نمیشه .

خدایا کم طاقت شدم قبول دارم 

بد شدم خیلیییی قبول دارم 

دوررر شدم خیلییی قبول دارم 

ولی تورو مثل یه اسطوره مثل ی بزرگ مثل یه چیز بی نهایت قبول دارم 

قبول دارم تنهام نمیزاری قبول دارم

خدایاعشق یعنی وقتی ک بی قرارت میشم مطمعن باشم ک تو میمونی پیشم.......


  • sepide ...

نظرات (۱۵)

وقتی کسی درکنارت است...
خوب نگاهش کن..!!
به تمام جزییاتش...
به لبخند بین حرفهایش...
به سبک ادای کلماتش...
به شیوه ی راه رفتنش...نشستنش...
به چشمهایش خیره شو..!!
دستهایش را به حافظه ات بسپار...
گاهی..آدمها آنقدرسریع میروند که...
حسرت یک نگاه سرسری را هم به دلت میگذارند..!!
پاسخ:
مرسی از متن قشنگتون تشکر
بسیار زیبا و پر محتوا موفق و سر بلند باشید
پاسخ:
ممنون از توجهتون مرسی:)
برای همه خوب باش!
آنکه فهمید همیشه کنارت و به یادت خواهدبود...
و آنکس که نفهمید، روزی دلش برای تمام خوبیهایت تنگ میشود.
  • امیـــــد ...
  • امام ما در حساس ترین برهه ی تاریخ،جبهه بزرگ دعوت به اسلام را برای سربازان انقلاب گشوده اند...
    جبهه رسانه ای دشمن نیز تمام توان خود را به کار بسته تا صدای دعوت مولای ما را خاموش کند ...

    تکلیف چیست؟ !
    چرا برخی صدای جنگ رسانه ای را نمی شنوند؟!
    جنازه ملک عبدالله را رها کنید ...
    او مدت هاست که در جهنم است ...
    و از مرگ وی فقط می توان عبرت آموخت!

    جبهه ما اینها نیست!
    امام ما در جبهه دیگری می جنگد

    همه ما باید به هرشکلی دعوت کننده باشیم ...

    سلام بعد یه مدت نسبتا طولانی برگشتم منتظر نگاه گرمتون هستم
    ممنون که به ما سر زدید
    یاعلی
    سلام
    رسیدن بخیر
    چه عجب
    دل همه میگیره ، تنهای مال اون دسته آدمای هستش که از خدا دل بریدن ، اگه باور داشته باشی ، هیچ کس تنها نیست ( همراه اول :))) ) ، حتی مرده ها هم تنها نیستند .
    سعی کن شاد باشی ، سخت نیست ، سخت هم نگیر ...
    یا حق
    پاسخ:
    سلام سید:) کم پیدایین؟! اومدم وبتون ی چند باری بستین چرا نطراتونو؟!
    شما رسیدن بخیر:)
    منم اخر ب نتیجه همراه اول رسیدم:)هیچکس تنها نیست:) فک کنم خدا باهام اشتی کرده:)
    جالب بود
    موفق باشید..
  • حسین(مدیر بلاگ زندگی)
  • میتوان زیبا زیست…
    نه چنان سخت که از عاطفه دلگیر شویم،
    نه چنان بی مفهوم که بمانیم میان بد و خوب!

    لحظه ها میگذرند
    گرم باشیم پر از فکر و امید…
    عشق باشیم و سراسر خورشید…'
    سلام اپم و منتظر حضورت
    زیبا
    حضرت زهرا سلام الله علیها :
    هر که خداوند را بی پیرایه عبادت کند ، خداوند برتین مصلحتش را نثار او می‌کند.
    بحار الانوار - ج 70 - 249


    سلام علیکم مومن
    شهادت حضرتش تسلیت باد
    لطفا بنده را دعا کنید
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    سلام
    سپیده جان
    ای بی معرفت خانوم کجایی کم پیدا؟
    فکر کردم دیگه اینورا نمیای
    خیلی خوب با خدا صحبت کردی دوست داشتنی بود
    موقعی که باهاش حرف میزنی منو هم یاد کن

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام عمه جونی خوبین؟
    ماکه هستیم همیشه مزاحمتون:)
    مرسییییی نظره لطفتونه:))
    اگه لیاقت داشته باشم چشم
    شماهم منو حسابی دعا کنین
    عیدتون مبارک ساله خوبی رو داشته باشید
    پاسخ:
    :) 
    سلام علیکم مومن
    خیلی وقته که مطلب جدید نذاشتید
    مشکلی که نیست ؟
    ایشاالله که خیره
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم از حسن توجهنون
    نخیر مشکلی نیست
    بحثه کنکوره ک منو محدودتر کرده:)
    بازم ممنونم از حضورتون
  • مهدی اصغری
  • بیشتر اوقات زنجیرهای درونی ؛

    قویتر از زنجیرهایی هستند که از خارج تو را مهار کرده اند.
  • رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
  • خــــ*ـــود کُـــــ*ــــــشی در هر کس منحصر به خودشه...!
    یکی دیگه شیک نمیپوشه...
    یکی دیگه آرزویی نمیکنه...
    یکی دیگه به تحصیل ادامه نمیده...
    یکی دیگه به خودش نمیرسه...
    یکی مدام ترانه های غمگین گوش میده...
    یکی دیگه از خودش عکس یادگاری نمیگیره...
    یکی محبت نمیکنه...
    یکی دیگه محبت نمیپذیره...
    و....
    اینگونه است که اکثر آدم ها در جوانی میمیرند
    و در 80 سالگی دفن میشوند....!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">