آروم و سربه زیر....

نمیدانم از دلتنگی عاشقترم یا از عاشقی دلتنگ تر. /دلنوشته های ى دختربچه /

آروم و سربه زیر....

نمیدانم از دلتنگی عاشقترم یا از عاشقی دلتنگ تر. /دلنوشته های ى دختربچه /

♥چقَـבر پــَـر می ڪِشَـב دلـَـ♥ــمـ (●)

♥ بـﮧ هــَـ♥ــوآی تـُـو خدا(●)

♥ اِنگـــآر تَمـآمـِ پـَرَنـבه ـهآی جَهـآטּ בر قـَلبـ♥ـَمـ (●)

♥ آشیــ♥ـآنـِـﮧ ڪَرבه اَنـב (●)
...................
خدایا!
من دلم قرصه!
کسی غیر از تو با من نیست
خیالت از زمین راحت، که حتی روز روشن نیست
کسی اینجا نمی بینه، که دنیا زیر چشماته
یه عمره یادمون رفته، زمین دار مکافاته
فراموشم شده گاهی، که این پایین چه ها کردم
که روزی باید از اینجا، بازم پیش تو برگردم
خدایا وقت برگشتن، کمی با من مدارا کن
شنیدم گرمه آغوشت، اگه میشه منم جا کن
..............
روی پـــــرده کعــبه
این آیه حک شده اســت:
نَبِّئْ عِبَادِی أَنِّی أَنَا الْغَفُــورُ الرَّحِـــیمُ
و مـــن . . .
هنــــوز و تا همیشــه
به همین یک آیــه دلخــوشــــم:
” بندگانم را آگاه کن که من بخشندهی ”
مهــــربانم !
..............

سخت است حرفت را نفهمند،


سخت تر این است که حرفت را اشتباهی بفهمند،


حالا میفهمم، که خدا چه زجری میکشد


وقتی این همه آدم حرفش را که نفهمیده اند هیچ،


اشتباهی هم فهمیده اند.

دلنوشته های یهویی من ...

يكشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۱:۴۳ ب.ظ

هه جالبه آهنگه خیلی حسش قشنگه

 

 


 

 

 

جا گذاشته ام خودم( من) را میان کوچه ها من جا گداشته ام کودکبم را میان خاطره ها تنها مانده ام ..

 

جاگذاشته ام تمام دلتنگی هایم را در کنار طاقچه ی اتاقم ک شاید مرحمی پیدا کنم برای دلاشوب هایم برای تنهایی هایم این همه جاگذاشتن ها کم است؟!مکث میکنی و ب من خیره میشوی و میگویی ن کم نیست ولی....ولی ک چه میدانم ایندفه باید خودم راهم جا بزارم و دیگر دنبالش نروم میگوویی حرف من این نیس ....اخر حرف تو چیست ک من نمیفهمم دنباله بهانه ای ک مرا دک کنی بروم پی کارم ولی مگر تو میدانی عشق چیست؟ کاش احساسم را میفهمیدی کاش حس میکردی حتی یک ذره از عشقم را.من دیوانه ام سهم من از تمامه این زنگی فقط یک خیال است از تو از رویاهایم.ن تو میتوانی این احساسه لعنتیه مرا بفهمی ن من احساسه بی حسیه تورا.کاش هیچ وقت نمیخندیدی و مرا غرقه رویا نمیکردی . کاره ادم ب جایی میرسد ک ارزوی دنیایه بی رویا را بگور میبردو اخر رویاااهاست ک اورا بگور برده.چرا میخواهم بدانم چرا من رها نمیکنم این حسه تلخو بیخودی را.کاش یادم میدادی مثله تو باشم ولی بازهم احساس بی احساسیت مرا غرق میکرد غرررقه غرررررق در حد نبووودن

 

 

  • sepide ...

نظرات (۹)

سلام
خیلی دلنوشته تون دلگیر بود...
ان شا الله خدا توفیق رهایی به همه مون بده که تجربه ی عشقیست از نوع دیگر...
کسی که به رهایی (آزادگی) میرسه هم خودش در آرامشه هم دیگران در سایه عشقش به آرامش میرسن
وب خوبی دارید
پاسخ:
ممنونم از حضورتون
ارادت داریم بانو ،
شما بلکل مارو فراموش کردید و گرنه من تا مدت مدیدی سر میزدم ولی خبری از شما نبود (نه بروز میکردید نه میامدید) ، الان هم که اومدید بنده رو غافلگیر کردید .
سلام
ان شاءالله در کنکور موفق باشید
یاعلی
سلام علیکم مومن

وبلاگ شهید مرادی به روز شد

http://shahidmoradi.blog.ir/

این وبلاگ هفته ای یک بار به روز می گردد

عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
خیلی ممنونم چشم سسر میزنم حتماا
سلام

بوی امام رضا علیه السلام میده وبلاگتون...

زیر سایه مهر آقا باشین
پاسخ:
سلام مرسی :)
ادرسه وبتونو اشتباه نوشتین متعصفانه نمیتونم بهتون سر بزنم:(
دلنوشته
پاسخ:
:(
  • مهدی اصغری
  • سلام
    وب زیبایی داری
    ب منم سر بزن
    پاسخ:
    سلام ممنونم چشم:)
  • مهدی اصغری
  • سلام
    اگه با تبادل لینک موافقی خبر کن
    Link downlowd nadare
    پاسخ:
    واستون میزارم: )
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">