آروم و سربه زیر....

نمیدانم از دلتنگی عاشقترم یا از عاشقی دلتنگ تر. /دلنوشته های ى دختربچه /

آروم و سربه زیر....

نمیدانم از دلتنگی عاشقترم یا از عاشقی دلتنگ تر. /دلنوشته های ى دختربچه /

♥چقَـבر پــَـر می ڪِشَـב دلـَـ♥ــمـ (●)

♥ بـﮧ هــَـ♥ــوآی تـُـو خدا(●)

♥ اِنگـــآر تَمـآمـِ پـَرَنـבه ـهآی جَهـآטּ בر قـَلبـ♥ـَمـ (●)

♥ آشیــ♥ـآنـِـﮧ ڪَرבه اَنـב (●)
...................
خدایا!
من دلم قرصه!
کسی غیر از تو با من نیست
خیالت از زمین راحت، که حتی روز روشن نیست
کسی اینجا نمی بینه، که دنیا زیر چشماته
یه عمره یادمون رفته، زمین دار مکافاته
فراموشم شده گاهی، که این پایین چه ها کردم
که روزی باید از اینجا، بازم پیش تو برگردم
خدایا وقت برگشتن، کمی با من مدارا کن
شنیدم گرمه آغوشت، اگه میشه منم جا کن
..............
روی پـــــرده کعــبه
این آیه حک شده اســت:
نَبِّئْ عِبَادِی أَنِّی أَنَا الْغَفُــورُ الرَّحِـــیمُ
و مـــن . . .
هنــــوز و تا همیشــه
به همین یک آیــه دلخــوشــــم:
” بندگانم را آگاه کن که من بخشندهی ”
مهــــربانم !
..............

سخت است حرفت را نفهمند،


سخت تر این است که حرفت را اشتباهی بفهمند،


حالا میفهمم، که خدا چه زجری میکشد


وقتی این همه آدم حرفش را که نفهمیده اند هیچ،


اشتباهی هم فهمیده اند.

رمضان 94

شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۱۷ ق.ظ
ه بوی  رمضان رو که  تمام  فضای دل رو پر کرده رو استشمام کرد یک قدم ...یک پله.... با اخلاص برداریم مثل بنده های مخلصش به رمضان واقعی  برسیم.

قربون این خدا برم دوباره این فرصت رو برای بنده هاش به وجود آورد تا کاسه های گدائیشون رو به طرفش دراز کنند

خدائی خیلی مهربونه کاش یه ذره قدر بدونیم

خدایا ، صد هزار مرتبه شکرت که این فرصت دوباره رو دادی که با تمام وجود صدات کنیم خیلی ها اسیر خاک شدند و دیگه این لحظه ها رو درک نمیکنند . خدا به ما  توفیق درک لحظه لحظشو بده ، توفیق درک شب قدر رو

بذار شب قدر امسال با همه سالها فرق کنه ...

 

الهی!

توفیق ده رمضان امسال نامهای زیبات از همه وجودم برخیزه....

فرصت ده رمضان امسال شب قدر را قدر بدانم و درک کنم ....

توفیق ده وقت سحر لحظه دلدادگیم باشد....

از لحظه سحر تا افطار تنها ذکرم برای تو باشد لحظه اخر غرق دروجودت  شوم....

عید فطر با تمام وجود حس کنم که 11 ماه باقی مانده را هم رمضان خواهم دانست....

خدایا! کمکم کن ماه رمضان امسال برای من هم ماه رمضان باشد و 11 ماه باقی مانده رمضانی بمانم....................

 

خدایا خوبات که جای خود رو دارند ، این بدا هستند که محتاج یک نگاه مهربون تو هستند،

پس به حق خودت دریغ نکن...



پعدا نوشت:غم می آید،من هم سمت تو می آیم خدایا...

غم می رود،من نیز می روم

نمیدانم وجدانم را کجای این راه جا گذاشته ام؟؟!!!

این بار کفش هایم را دور می اندازم....

هرگز نمی روم.....................

  • sepide ...

نظرات (۱۱)

خجالتم خوب چیزیه ... !
پاسخ:
اهاااا بله متوجه شدممم:)))
  • علی کوچولو
  • سلام به وب منم سربزن وبت خیلی خوبه..ازلنزور اومدم alimanafi@
    درود بر شما بانو
    عالی نوشتید
    ان شاءالله ماه خوبی داشته باشید
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام سید تشکر از نگاهتونننن:))
  • مهدی اصغری
  • شما هم لینک شدی
  • مهدی اصغری
  • بزرگترین افتخار این نیست که شکست نخوری !

    آنست که بعد از هر افتادن دوباره برخیزی ..
    پاسخ:
    تشکر از جمله ی زیباتون:))
  • عباس زاده
  • سلام علیکم مومن
    طاعات قبول
    وبلاگ شما در لیست دنبال شدگان فانوس جزیره قرار گرفت
    التماس دعا در روزهای میهمانی خدا داریم
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
  • مهدی اصغری
  • به سلامتی پدری که "نمی توانم" را در چشمانش زیاد دیدیم

    ولی

    از زبانش هرگز نشنیدیم ..........


  • مهدی اصغری
  • هیچ هم سکوت ، نشانه ی رضایت نیست
    شاید کسی دارد خفه می شود..
    پشت یک بغض...
    پاسخ:
    :(
  • مهدی اصغری
  • اگر سنگ در مسیررودنباشد صدای اب زیبا نیست
  • ریحـ ـ ـ ـانـ ـ ـ ـه عشـ ـ ـقـ ـ ـ م
  • سیهلام اینم ادرس وب من ^_^
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">