آروم و سربه زیر....

نمیدانم از دلتنگی عاشقترم یا از عاشقی دلتنگ تر. /دلنوشته های ى دختربچه /

آروم و سربه زیر....

نمیدانم از دلتنگی عاشقترم یا از عاشقی دلتنگ تر. /دلنوشته های ى دختربچه /

♥چقَـבر پــَـر می ڪِشَـב دلـَـ♥ــمـ (●)

♥ بـﮧ هــَـ♥ــوآی تـُـو خدا(●)

♥ اِنگـــآر تَمـآمـِ پـَرَنـבه ـهآی جَهـآטּ בر قـَلبـ♥ـَمـ (●)

♥ آشیــ♥ـآنـِـﮧ ڪَرבه اَنـב (●)
...................
خدایا!
من دلم قرصه!
کسی غیر از تو با من نیست
خیالت از زمین راحت، که حتی روز روشن نیست
کسی اینجا نمی بینه، که دنیا زیر چشماته
یه عمره یادمون رفته، زمین دار مکافاته
فراموشم شده گاهی، که این پایین چه ها کردم
که روزی باید از اینجا، بازم پیش تو برگردم
خدایا وقت برگشتن، کمی با من مدارا کن
شنیدم گرمه آغوشت، اگه میشه منم جا کن
..............
روی پـــــرده کعــبه
این آیه حک شده اســت:
نَبِّئْ عِبَادِی أَنِّی أَنَا الْغَفُــورُ الرَّحِـــیمُ
و مـــن . . .
هنــــوز و تا همیشــه
به همین یک آیــه دلخــوشــــم:
” بندگانم را آگاه کن که من بخشندهی ”
مهــــربانم !
..............

سخت است حرفت را نفهمند،


سخت تر این است که حرفت را اشتباهی بفهمند،


حالا میفهمم، که خدا چه زجری میکشد


وقتی این همه آدم حرفش را که نفهمیده اند هیچ،


اشتباهی هم فهمیده اند.

تو آیا عاشقی کردی بفهمی عشق یعنی چه؟
تو آیا با شقایق بوده‌ای گاهی؟
نشستی پای اشکِ شمعِ گریان تا سحر یک شب؟

تو آیا قاصدک‌های رها را دیده‌ای هرگز،
که از شرم نبود شاد‌پیغامی،
میان کوچه‌ها سرگشته می‌چرخند؟
نپرسیدی چرا وقتی که یاسی، عطر خود تقدیم باغی می‌کند
چیزی نمی‌خواهد

و چشمان تو آیا سوره‌ای از این کتاب هستی زیبا،
تلاوت کرده با تدبیر؟

تو از خورشید پرسیدی، چرا
بی‌منت و با مهر می‌تابد؟
تو رمز عاشقی، از بال پروانه، میان شعله‌های شمع، پرسیدی؟
تو آیا در شبی، با کرم شب‌تابی سخن گفتی
از او پرسیده‌ای راز هدایت، در شبی تاریک؟

تو آیا، یاکریمی دیده‌ای در آشیان، بی‌عشق بنشیند؟
تو ماه آسمان را دیده‌ای، رخ از نگاه عاشقان نیمه‌شب‌ها بربتاباند؟
تو آیا دیده‌ای برگی برنجد از حضور خار بنشسته کنار قامت یک گل؟
و گلبرگ گلی، عطر خودش، پنهان کند، از ساحت باغی؟

تو آیا خوانده‌ای با بلبلان، آواز آزادی؟

تو آیا هیچ می‌دانی،
اگر عاشق نباشی، مرده‌ای در خویش؟
نمی‌دانی که گاهی، شانه‌ای، دستی، کلامی را نمی‌یابی ولیکن سینه‌ات لبریز از عشق است…

تو پرسیدی شبی، احوال ماه و خوشه زیبای پروین را؟
جواب چشمک یک از هزاران اخترِ آسمان را، داده‌ای آیا!؟

ببینم، با محبت، مهر، زیبایی،
تو آیا جمله می‌سازی؟

نفهمیدی چرا دل‌بستِ فالِ فالگیری می‌شوی با ذوق!
که فردا می‌رسد پیغام شادی!
یک نفر با اسب می‌آید!
و گنجی هم تو را خوشبخت خواهد کرد!

تو فهمیدی چرا همسایه‌ات دیگر نمی‌خندد؟
چرا گلدان پشت پنجره، خشکیده از بی‌آبیِ احساس؟
نفهمیدی چرا آیینه هم، اخمِ نشسته بر جبینِ مردمان را برنمی‌تابد؟

نپرسیدی خدا را، در کدامین پیچ، ره گم کرده‌ای آیا؟

جوابم را نمی‌خواهی تو پاسخ داد، ای آیینه دیوار!!؟
ز خود پرسیده‌ام در تو!
که عاشق بوده‌ام آیا!!؟
جوابش را تو هم، البته می‌دانی
سکوت مانده بر لب را
تو هم ای من!
به گوش بسته می‌خوانی


  • sepide ...

نظرات (۴۲)

واقعا زیبا و احساسی بود;(
ایدیت تو اینستا چیه ؟؟:) از بس فالوورا زیادن متوجه نشدم
چقدر زیبا به من فهماندی نمی شود با محبت ، مهر ، زیبایی جمله ای ساخت ،
چقدر زیبا تعبیر کردی عشق را ،
همیشه خار را نفرین کردم در پیچ گل ،
ممنون که فهماندی خار نگهبان گل بود و گل بی خار شکار من می شد ،
چقدر زیبا تعبیر کردی ، عاشقی را ...
...................................
محبت مهر زیبایی است ، که خدا به انسان تقدیم کرد ...
..................................
زیبا بود!!!!!!!!!!! ، خیلی!!!!!!!!!!!
موید باشید
پاسخ:
سلام
خیلی ممنونم از متن قشنگتون
عالییییییییییییییییییییییییییییی بود حسین اقا
شرمنده به خاطر تاخیر تو تعید نطرتون:)
یه چیزی بگم؟
متنت خیلی احساسی بود اما من واقعا از عشق متنفرم...متنفر شدم :)
پاسخ:
جاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااانم؟؟؟؟؟

سلـام. چطوری تو؟ :D

منم دلم تنگ شده بود. :) این درسا فرصت و مهلت فک کردنم به آدم نمی‌دن. تموم شه، بره دیگه این سال. :|


سعی می‌کنم سر بزنم. :D ممنون سر زدی تو هم. :)
آجی خانوم ،خیلی لایک داری ،قشنگ بود
جداموندن از کسی که دوستش داری
فرقی با مردن ندارد
پس عمری که بی تو میگذرد
مرگیست به نام "زندگی‏"‏‏!‏‏!‏‏!‏

سلام وبلاگ قشنگی داری خوشم اومد به وبه منم سر بزن
پشیمون نمیشی
  • رنگ خدایے . . .
  • سلام . . .

    فروش استثنایی دیش ماهواره . . .

    فروش فوق العاده و استثنایی دیش ماھواره
    با قیمت ھاے کاملًا متفاوت و ارزان
    پاسخ:
    رنگ خدایی بودنتون تو حلقم:))))))
  • عالمه عزیزی
  • سلام ممنون که سرزدید.
    نام من سرباز کوی عترت است ، دوره آموزشی ام هیئت است . پــادگــانم چــادری شــد وصــله دار ، سر درش عکس علی با ذوالفقار . ارتش حیــدر محــل خدمتم ، بهر جانبازی پی هر فرصتم . نقش سردوشی من یا فاطمه است ، قمقمه ام پر ز آب علقمه است . رنــگ پیراهــن نه رنــگ خاکــی است ، زینب آن را دوخته پس مشکی است . اسـم رمز حمله ام یاس علــی ، افسر مافوقم عباس علی (ع)
  • انسان نیازمند
  • سلام
    زیباست
    وخدا دلم برای خود ساخت ومن همه را جا دادم غیر او
    :)
    پاسخ:
    ممنونم:)

    سلام
    اختیار دارین
    حقیقتش رو بخواین چون دیدم چند تا نطر رو تایید کردید ، گفتم شاید من نظرم ارسال نشد تا دوباره ارسال کنم
    ممنون از لطفتون
    پاسخ:
    سلام من بازم شرمنده ام ببخشید
    هیچگاه فکر نمی کردم فاصله بینمان آنقدر زیاد شود که تو بی خیال زندگی کنی و من با خیالت بیخیال زندگی شوم!!!!!


    برگرفته شده از brokenangel.blog.ir
  • کمی بودن ...
  • عاشق شدم وکسی نفهمید

    رسواترازاین شدن چگونه!؟
    سلا م به مطلب بنده هم سری بزنید نظراتون رو لطفا بگذارید


    با مطــــــلـــــب بدرقه ناجوانمردانه مرتضی پاشایی آپم


    شهادت امام سجاد (ع) تسلیت عرض می کنم به شما بزرگواران





    سلام
    خواستم برای دو پست ثابت کامنت بذارم ولی ظاهر دیدگاه رو بسته بودید
    من نتونستم ترانه هار و گوش بدم برام پخش نمیشدند ، ولی از ترانه های مرحوم پاشایی و حجت اشرف زاده خیلی خوش میاد چون صداشون رو گوش دادم
    از ترانه های حجت اشرف زاده بیستر از " ماه و ماهی " و از " پاییز " بیشتر خوشم میاد...
    زیبا بودن هردو پست ، فقط لایک کردم
    تشکر
    مهربانی تا کی؟؟؟؟
    بگذار سخت باشم و سرد!!!!
    باران که بارید...چتر بگیرم و چکمه!!!!
    خورشید که تابید...پنجره ببندم و تاریک!!!!
    اشک که امد...دستمالی بردارم و خشک!!!!
    او که رفت...نیشخندی بزنم و سوت!!!


    برگرفته شده از brokenangel.blog.ir
  • هادی سیاوش کیا
  • مطالبتون رو با عکس‎هاتون حیف می‎کنید.
  • فانوس جزیره
  • اگر عاشق نباشی مرده ای در خویش ...




    سلام علیکم
    التماس دعا داریم
    پاسخ:
    سلام من محتاجم
  • فانوس جزیره
  • سلام علیکم مومن
    خواهش میکنم ، هیچ اشکالی ندارد
    ایشاالله همیشه خوش باشید
    به نظر شما تک خوانی زن مشکلی ندارد ؟
    التماس دعا داریم
    پاسخ:
    داره؟؟؟
  • فانوس جزیره
  • نداره ؟؟
    در دین که دارد
    در کجا ندارد ؟؟؟
    پاسخ:
    مرسی از راهنماییتون بعله داره فهمیدم:)
  • فانوس جزیره
  • سلام علیکم مومن

    تاحالا به میوه ها فکر کردید؟
    دعوتید

    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    تقریـــبا همه را متقاعد کرده ام

    که فراموشت کردم...

    فقط مانــده

    خودم!!!



    برگرفته شده از brokenangel.blog.ir
    منتظر حضور ونظرات زیبات هستم.
    منتظر آپدیت وبلاگتم :))
    پاسخ:
    دیگه حسش نیس اشکان:((
  • فانوس جزیره
  • سلام علیکم مومن

    با مطلب
    تاحالا به میوه ها فکر کردید 2
    بروز هستیم

    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    عالیه
    سلاااااااااااااااااام آجی جونم ،کجایی؟خوبی؟!!

    پاسخ:
    وبت چیییییییییییییی شده رهاااااااااا؟؟؟
    چرا نیس؟؟؟؟؟؟
    سلام
    رمقمان را بریده اند این خدا حافظی ها
    التماس دعا
    سلام عشقم خوبی سلامتی?
    با درسا چی کا میکنی?
    پاسخ:
    سلام عزیزم نمیتونم وبت نظر بزارم:(
    سنگینــــــ کام میگیری مــــــــــرد !!در این سرمــــــــــــــای خیابان و برگ ریزان خزان به یاد کدام عشــــــــــــــــق خاطراتت را دود میکنی ...؟؟؟ سنگینــــــ کام میگیری مــــــــــرد !! گم کردن خاطراتی که پی اش را میگردی تقصیر ریه های تو نیستــــــ ! دور کن کسانی که باعث سنگینیـــــــ کام سیگارت شده اند آن ها لیاقت آن خاطراتـــــــ را ندارند
    www.brokenangel.blog.ir منتظر حضورت هستم
    چرا عزیزدلم چرا نمیتونی تو وبم نظرت زاری عایاااااا اااا اااا اااا
    پاسخ:
    نمیدونم اصن بلاگفا نمیتونم نظر بزارم پیج نظراش واسم باز نمیشه:(
  • فانوس جزیره
  • سلام علیکم مومن

    شهدا را یاد کنید با ذکر صلوات

    قرار اینترنتی وبلاگ نویسان جهت
    دیدار با خانواده شهید مدافع حرم محمدحسین مرادی
    جهت حضور و ثبت نام مراجعه کنید به وبلاگ فانوس جزیره

    لطفا رسانه باشید

    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    تقریـــبا همه را متقاعد کرده ام

    که فراموشت کردم...

    فقط مانــده

    خودم!!!




    برگرفته شده از brokenangel.blog.ir
  • فانوس جزیره
  • پیامبر اکرم صلوات الله علیه فرمودند:
    هر که گناهی را مرتکب شود عقلی از او جدا شود که دیگر بازنگردد.

    امام حسن مجتبی علیه السلام فرمودند:
    هر کس خدا را بندگى کند ، خداوند همه چیز را بنده او گرداند .

    امام رضا علیه السلام فرمودند:
    نهان دارنده ی نیک هفتاد برابر حسنه دارد. فاش سازنده ی کار بد خوار گردد٬ نهان دارنده ی کار بد آمرزیده گردد.



    سلام علیکم مومن
    ایام رحلت پیامبر گرامی اسلام صلوات الله علیه ، شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام و امام رئوف علی ابن موسی الرضا علیه السلام بر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف ، ولی فقیه الزمان امام خامنه ای ، همه شیعیان و بر شما بزرگوار تسلیت باد.
    التماس دعا داریم

    دیدار با خانواده شهید (مدافع حرم) محمد حسین مرادیان فراموش نشود به دوستان تهرانی اطلاع رسانی نمائید .
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    سلام.ممنون از حضورت ولی اسمم رضاست؛اخرین نظرت نوشتی علیرضا...
    از قوی بودن خسته ام....
    دلم یک شانه می خواهد....
    تکیه دهم به آن و بی خیال همه دنیا
    دلتنگی هایم را ببارم....


    برگرفته شده از brokenangel.blog.ir
    سلام...فوق العاده...
    تو آیا هیچ می‌دانی،
    اگر عاشق نباشی، مرده‌ای در خویش؟
    قشنگ بود...لینکتون کردم با خوشحالی

    پاسخ:
    مرسی ممنون :)
    شماهم لینکین با افتخوار
    بسم رب الشهداء و الصدیقین

    سلام علیکم
    خدارا شاکریم که گروهی دور هم جمع شدیم تا قدمی برای شهید مدافع حرم محمدحسین مرادی برداریم.
    لطفا در این راه حامی ، کنار و پشتیبان ما باشید.
    اجر شما با شهدا.
    پاسخ:
    اجرتون با خدا
  • محمد باقر کمالی
  • جالب بود
    احسنت
    خوشحال میشیم به ما هم سر بزنید
    یاعلی
  • سعید گنجوزاده
  • سلام بسیار زیبا بود موفق باشی عزیز
  • امیر حسین قاسمی
  • سلام علیکم :
    وبلاگ بهشت هشتم به تازگی کار خود را آغاز کرده
    ممنون میشم سر بزنید و انتقادات و نظراتتون رو بهم بگید
    یا حق
    التماس دعای فراوان
  • شوق وصال
  • سلام علیکم :
    با مطلبی در مورد فضایل شهادت و .... به روزم
    منتظر حضور گرم و دلچسب شما هستم
    ضمنا وبلاگ پر محتوایی دارید
    از خداوند منان خواستارم توفیق روز افزون به شما عنایت بفرماید
    التماس دعای فراوان
    یا علی
    پایدار باشید
    پاسخ:
    :)
    کم پیدا اقا غلیرضا:)

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">