آروم و سربه زیر....

نمیدانم از دلتنگی عاشقترم یا از عاشقی دلتنگ تر. /دلنوشته های ى دختربچه /

آروم و سربه زیر....

نمیدانم از دلتنگی عاشقترم یا از عاشقی دلتنگ تر. /دلنوشته های ى دختربچه /

♥چقَـבر پــَـر می ڪِشَـב دلـَـ♥ــمـ (●)

♥ بـﮧ هــَـ♥ــوآی تـُـو خدا(●)

♥ اِنگـــآر تَمـآمـِ پـَرَنـבه ـهآی جَهـآטּ בر قـَلبـ♥ـَمـ (●)

♥ آشیــ♥ـآنـِـﮧ ڪَرבه اَنـב (●)
...................
خدایا!
من دلم قرصه!
کسی غیر از تو با من نیست
خیالت از زمین راحت، که حتی روز روشن نیست
کسی اینجا نمی بینه، که دنیا زیر چشماته
یه عمره یادمون رفته، زمین دار مکافاته
فراموشم شده گاهی، که این پایین چه ها کردم
که روزی باید از اینجا، بازم پیش تو برگردم
خدایا وقت برگشتن، کمی با من مدارا کن
شنیدم گرمه آغوشت، اگه میشه منم جا کن
..............
روی پـــــرده کعــبه
این آیه حک شده اســت:
نَبِّئْ عِبَادِی أَنِّی أَنَا الْغَفُــورُ الرَّحِـــیمُ
و مـــن . . .
هنــــوز و تا همیشــه
به همین یک آیــه دلخــوشــــم:
” بندگانم را آگاه کن که من بخشندهی ”
مهــــربانم !
..............

سخت است حرفت را نفهمند،


سخت تر این است که حرفت را اشتباهی بفهمند،


حالا میفهمم، که خدا چه زجری میکشد


وقتی این همه آدم حرفش را که نفهمیده اند هیچ،


اشتباهی هم فهمیده اند.

عجب صبری خدا دارد...

چهارشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۵۱ ق.ظ

عجب صبری خدا دارد !

اگر من جای او بودم .

برای خاطر تنها یکی مجنون صحرا گرد بی سامان ،

هزاران لیلی ناز آفرین را کو به کو ،

آواره و ، دیوانه میکردم .


بعدا نوشت:سلام ساله اول راهنمایی که بودم روزه اخره مدرسه ها که قرار بود امتحان نوبت دوممون شروع بشه معلم ریاضیمون این شعرو واسه همه بچه ها تو دفتراشون نوشت

عاشقه معلممون بودم عاشقه این شعر شدم:)



عجب صبری خدا دارد!

اگر من جای او بودم.

همان یک لحظه اول ،

که اول ظلم را میدیدم از مخلوق بی وجدان ،

جهانرا با همه زیبایی و زشتی ،

بروی یکدیگر ،ویرانه میکردم.

عجب صبری خدا دارد !

اگر من جای او بودم .

که در همسایه ی صدها گرسنه ، چند بزمی گرم عیش و نوش میدیدم ،

نخستین نعره مستانه را خاموش آندم ،

بر لب پیمانه میکردم .

عجب صبری خدا دارد !

اگر من جای او بودم .

که میدیدم یکی عریان و لرزان ، دیگری پوشیده از صد جامۀ رنگین

زمین و آسمانرا

واژگون ، مستانه میکردم .

عجب صبری خدا دارد !

اگر من جای او بودم .

نه طاعت می پذیرفتم ،

نه گوش از بهر استغفار این بیدادگرها تیز کرده ،

پاره پاره در کف زاهد نمایان ،

سبحۀ، صد دانه میکردم .

عجب صبری خدا دارد !

اگر من جای او بودم .

بگرد شمع سوزان دل عشاق سر گردان ،

سراپای وجود بی وفا معشوق را ،

پروانه میکردم .

عجب صبری خدا دارد !

اگر من جای او بودم .

بعرش کبریایی ، با همه صبر خدایی ،

تا که میدیدم عزیز نابجایی ، ناز بر یک ناروا گردیده خواری میفروشد ،

گردش این چرخ را

وارونه ، بی صبرانه میکردم .

عجب صبری خدا دارد !

اگر من جای او بودم.

که میدیدم مشوش عارف و عامی ، ز برق فتنۀ این علم عالم سوز مردم کش ،

بجز اندیشه عشق و وفا ، معدوم هر فکری ،

در این دنیای پر افسانه میکردم .

عجب صبری خدا دارد !

چرا من جای او باشم .

همین بهتر که او خود جای خود بنشسته و ،تاب تماشای تمام زشتکاریهای این مخلوق را دارد،!

و گر نه من بجای او چو بودم ،

یکنفس کی عادلانه سازشی ،

با جاهل و فرزانه میکردم .

عجب صبری خدا دارد ! عجب صبری خدا دارد 



  • sepide ...

نظرات (۸)

سلام علیکم


انشالله طاعات وعبادتان مورد قبول درگاه الهی باشد



امام جعفر صادق (علیه السلام):

إنَّ مِن إجْلالِ اللهِ عَزَّوَجَلَّ إجْلالَ الشَّیخِ الکَبِیرِ.

احترام به سالمندان نوعی احترام به خداوند متعال است.

کافی، ج 4، ص 478

با مطلب اکرام سالمند به روزم




التماس دعا



[گل]



پاسخ:
ممنون از حضورتون
حتما سر میزنم
واقعا عجب صبری خدا دارد...!منم همین طور!
(اشتباه نشه منظورم علاقه به معلمه)
سپیده!!!!!!!!!!!!!!!!!از تعجب شاخ درآوردم،
خوبه همه نظراتت توی همه پستام هس،
فقط یه نظرتو تایید نکردم اونم آخریش،
وای ماه رمضون دروغ عزیزم!
اون قدر تند بودی که دوباره رفتم همه پستا رو
بررسی کردم ولی همه ی نظراتت بود،
یه نیگا بنداز لطفا!
پاسخ:
سلام دیوونه خوبی؟؟
ععععع خب ندیدم عصبانی شدم دیگه 
یادته این شعرووووو؟؟؟
  • امیـــــد ...
  • کربـــــلا همین شکلی بود

    مظلومی را کشتند

    بقیه(ما) فقط نگاه می کردند!

    ما میاییم ... به حرمت انسان نامیدنمان ... یازهرا
    پاسخ:
    بله!!!!!!
    سلام علیکم




    شرکت فعالانه مسلمانان در مراسم روز جهانى قدس سبب قدرت و قوت مبارزین فلسطین خواهد شد.


    با مطلب روز قدس فقط یک نام نیست به روزم


    التماس دعا



    [گل]


    سلام،ممنون خانم عاااااااااااقل!!!!!
    تو چطوری؟!مگه میشه یادم نباشه!
    وقتی مهربونی که خوبی ولی وقتی عصبی میشی
    دیه هیچی جلودارت نیس!
    (خدا اون موقع عاقبت آخرتمونو به خیر کنه)
    راستی تسلیت میگم،غم آخرتون باشه،
    اینا رو از طرف من به زهرا هم بگو،
    چرا دیروز کلاس نیومدی؟!
    پاسخ:
    اخه ادم عزا ذار کلاس میاااد؟؟
    به خدا همش دنباله بهونه بودم این کلاسرو تعطیل کنم
    سلام
    ممنون
    فدا سرت دوستم اشکالی نداره
    پاسخ:
    هه هه اینو نگی چی بگی ببین درسته من مواطب چادرت نیسم ولی توکه نباید تلافی کنی دوسم مواظبش باش اتووش کن دخترم فردا میام میگیرم:)))
    صبر ایوب را
    درک نخواهیم کرد!!!
    چه رسد به صبر خدا...
    شعر بسیار زیبایی ست
    این شعر رو خیلی دوست دارم
    ممنون
    پاسخ:
    هه هه 

    ممنونم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">