آروم و سربه زیر....

نمیدانم از دلتنگی عاشقترم یا از عاشقی دلتنگ تر. /دلنوشته های ى دختربچه /

آروم و سربه زیر....

نمیدانم از دلتنگی عاشقترم یا از عاشقی دلتنگ تر. /دلنوشته های ى دختربچه /

♥چقَـבر پــَـر می ڪِشَـב دلـَـ♥ــمـ (●)

♥ بـﮧ هــَـ♥ــوآی تـُـو خدا(●)

♥ اِنگـــآر تَمـآمـِ پـَرَنـבه ـهآی جَهـآטּ בر قـَلبـ♥ـَمـ (●)

♥ آشیــ♥ـآنـِـﮧ ڪَرבه اَنـב (●)
...................
خدایا!
من دلم قرصه!
کسی غیر از تو با من نیست
خیالت از زمین راحت، که حتی روز روشن نیست
کسی اینجا نمی بینه، که دنیا زیر چشماته
یه عمره یادمون رفته، زمین دار مکافاته
فراموشم شده گاهی، که این پایین چه ها کردم
که روزی باید از اینجا، بازم پیش تو برگردم
خدایا وقت برگشتن، کمی با من مدارا کن
شنیدم گرمه آغوشت، اگه میشه منم جا کن
..............
روی پـــــرده کعــبه
این آیه حک شده اســت:
نَبِّئْ عِبَادِی أَنِّی أَنَا الْغَفُــورُ الرَّحِـــیمُ
و مـــن . . .
هنــــوز و تا همیشــه
به همین یک آیــه دلخــوشــــم:
” بندگانم را آگاه کن که من بخشندهی ”
مهــــربانم !
..............

سخت است حرفت را نفهمند،


سخت تر این است که حرفت را اشتباهی بفهمند،


حالا میفهمم، که خدا چه زجری میکشد


وقتی این همه آدم حرفش را که نفهمیده اند هیچ،


اشتباهی هم فهمیده اند.

زندگی..

پنجشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۳، ۰۱:۴۷ ق.ظ

نه تو می مانی و نه اندوه

و نه هیچیک از مردم این آبادی…

به حباب نگران لب یک رود قسم،

و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت،

غصه هم می گذرد،

آنچنانی که فقط خاطره ای خواهد ماند…

لحظه ها عریانند.

به تن لحظه خود، جامه اندوه مپوشان هرگز…



  • sepide ...

نظرات (۱۱)

آنچنانی که فقط خاطره ای خواهد ماند… :(
پاسخ:
اواااااااااااااااااااا من مطلب امیوارانه گزاشتم شما بد برداشتش میکنین:)))
احسنت.
بد برداشت نکردم
دقیقا قیل اینکه پست شما رو بخونم یاد یه خاطره افتادم، برا همین...
پاسخ:
اها
:)
باشه دوستم بهشون میگم
پاسخ:
ملسی
سلام دوستم تو خوبی ؟
پاسخ:
اره مرسی گلم
کجایی امرو چرا گوشیتونو بر نداشتین ساعت 4
خونه بودیم نمیدونم چرا ؟
تو درس نخوندی امروز من و زهر میریم کتابخونه ؟
نمیای ؟
پاسخ:
خالا بزار فکرامو بکنم

سلام متنت عاااااالی بود
سلام متنت عاااااالی بود
سلام عمه جان
خوبی خانوم؟ خوب احوالی ازمون نمی پرسی.
مادر بهترن انشاالله؟
تنها نمون با باران بیاین اینجا.
متن خیلی زیبایی بود و عکس خیلی خیلی خوشکلتر.
خیلی التماس دعا دارم

یاعلی
سلام سپیده،دلت بسوزه خودم اینترنت دارم،هه!
(البت میدونم الان داری که داری نظرمو میخونی،قبلشو گفتم!)
راسی خوندم،جالب بود،همش واسه توهه؟!دی!
خانومی یادت باشه زیادی نشینی پای اینترنت برو به خرخونیات برس!
فعلا گلم!
سلام
واقعا عالی بود
ممنون از حضورتون
راستی اگه تونستید واشتباهی به وبم سر زدید:))
به وب جدیدم هم یه نگاهی بندازید
ونظرتون رو در رابطه با نوشته های جدیدم بدید
خوشحال میشم...
خیلی وقته یروز نکردید
پاسخ:
چشم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">