آروم و سربه زیر....

نمیدانم از دلتنگی عاشقترم یا از عاشقی دلتنگ تر. /دلنوشته های ى دختربچه /

آروم و سربه زیر....

نمیدانم از دلتنگی عاشقترم یا از عاشقی دلتنگ تر. /دلنوشته های ى دختربچه /

♥چقَـבر پــَـر می ڪِشَـב دلـَـ♥ــمـ (●)

♥ بـﮧ هــَـ♥ــوآی تـُـو خدا(●)

♥ اِنگـــآر تَمـآمـِ پـَرَنـבه ـهآی جَهـآטּ בر قـَلبـ♥ـَمـ (●)

♥ آشیــ♥ـآنـِـﮧ ڪَرבه اَنـב (●)
...................
خدایا!
من دلم قرصه!
کسی غیر از تو با من نیست
خیالت از زمین راحت، که حتی روز روشن نیست
کسی اینجا نمی بینه، که دنیا زیر چشماته
یه عمره یادمون رفته، زمین دار مکافاته
فراموشم شده گاهی، که این پایین چه ها کردم
که روزی باید از اینجا، بازم پیش تو برگردم
خدایا وقت برگشتن، کمی با من مدارا کن
شنیدم گرمه آغوشت، اگه میشه منم جا کن
..............
روی پـــــرده کعــبه
این آیه حک شده اســت:
نَبِّئْ عِبَادِی أَنِّی أَنَا الْغَفُــورُ الرَّحِـــیمُ
و مـــن . . .
هنــــوز و تا همیشــه
به همین یک آیــه دلخــوشــــم:
” بندگانم را آگاه کن که من بخشندهی ”
مهــــربانم !
..............

سخت است حرفت را نفهمند،


سخت تر این است که حرفت را اشتباهی بفهمند،


حالا میفهمم، که خدا چه زجری میکشد


وقتی این همه آدم حرفش را که نفهمیده اند هیچ،


اشتباهی هم فهمیده اند.

یادم باشد

دوشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۰۶ ب.ظ

یــــادم بــــاشد

حرفی نزنم که دلی بلرزد و خطی ننویسم که کسی را آزار دهد…

یــــادم بــــاشد

که کوله بارم باید سبک باشد من برای آموختن به اینجا آمده‌ام نه برای ماندن…

یــــادم بــــاشد

که باید سکوت کنم و بر سیاهی نور بپاشم…

یــــادم بــــاشد

کینه را تنها با مهر و دو رنگی را تنها با صداقت پاسخ دهم…


یــــادم بــــاشد

سنگ خیلی تنهاست، باید با او لطیف رفتار کنم مبادا دل تنگش بشکند…

یــــادم بــــاشد

از آب، درس آرامی بگیرم و از آسمان، درس پاک زیستن…

یــــادم بــــاشد

از موج دریا درس خروش بگیرم  و استقامت…

یــــادم بــــاشد

گره تنهایی و دلتنگی هرکس تنها به دست خودش باز می‌شود…

یــــادم بــــاشد

هرگاه ارزش زندگی یادم رفت به کودکان بنگرم تا ارزش بودن را احساس کنم…

یادم باشد

می توان با گوش سپردن به آواز شبانه ی دوره گردی که از سازش عشق می بارد به اسرار عشق پی برد و زنده شد

یادم باشد

معجزه قاصدکها را باور داشته باشم



  • sepide ...

نظرات (۱۲)

سلام دوس  جونم
نه به خاطر اینا نیست اصرارم از اینجا اومدنت
اخه  اگه دوس جونیت بیاد پیشت خوشحال میشی روحیت باز میشه واسه یه چند لحظه لبخند میاد روی لبات  
دوستم اپتم خوندم دوس داشتم
وب من که قشنگی نداره چشای تو قشنگ می بینه دوستم
پاسخ:

       عزیزم

عاشقتم دوس جوووووووووووووووووووووونم

 

  • سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
  • امام خمینی(ره) از تبختر و کبر خیلی بدشان می آمد و کسانی که دنبال تجمل و اشرافیت بودند را از خود دور می کرد،روزی ایشان نکته جالبی در جمع یک تعداد از مسولین فرمودند: «برادران مسلمان و عزیز، شما که یک کت و شلوار فاستونی پیدا کرده‏اید و می‏پوشید و با یک کت و شلوار حالتان تغییر می‏کند، یک غروری پیدا می‏کنید، فکر نکرده‏اید که این فاستونی پشمی از کجا تهیه شده؟ آیا مواد این پشم همان پشم نیست که کمر گوسفندی را پوشانده بود؟ قبل از این گوسفند همین پشم را داشت و غروری هم نداشت و حالا که همان پشم رشته شد و رنگ شد، آمد کت و شلوار شد، یک مرتبه حال شما را تغییر داده است.این چه بدبختی است که ما به چنین چیزهای بی اساس دل خود را خوش بکنیم؟»
    کتاب برداشتهایی از سیره امام خمینی ره به قلم غلامعلی رجایی
  • سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
  • بچه ای گریه میکرد و میگفت :
    هیچ کسی با من بازی نمیکنه!
    تو دلم گفتم:
     تو بزرگ شو روزگار بازیهای زیادی باهات میکنه
    سلام عزیزم خوبی گلم؟
    .ما انشالله امروز میآیم  اونورا.شما نمییای این ورا.
    پاسخ:
    عععععععع خوبه پس بیاین ببینمتون

    سلام
    سپید دوستم عکست چقد خوشکله
    پاسخ:
    مرسی عزیزم
    چشات قشنگ میبینه

    بیایید سیری کوتاه در حقیقت عجیب انسان داشته باشیم و سرّی از اسرار آن را با هم مرور کنیم...
    فکر میکنم این مطلب دید جالبی درباره انسان بدهد
    دعوتید به "سیری کوتاه در حقیقت بوالعجب انسان"
    یا حق

    باشه چشم خانومی.
    سلام عزیزم،خوبی؟!مطلبتو خوندم،مثه همیشه خوشگل بود،راستی ممنون که زنگ زدی...دوشنبه یادت نره بیاریا!
  • مهدی جعفری زاده
  • منتظرم به وبلاگم سر بزنید
  • مهدی جعفری زاده
  • با سلام . خوشحال هم می شم لینکم کنید التماس دعا

    سلام دوس جونم 

    شروع تعطیلاتت مبارکت مبشه 

    به ذهنت بگو از امروز آزاد درگیر باشه :)

    ولی لطفا درگیر اون مسئله چرت و پرت که اصلا ارزش فکر کردن رو نداره نباشه 

    بگو خب 

    آفرین :))

    کتابای منو هم که خونتون جا موندن آماده کن میام می گیرم نه که میخوام درس بخونم هههههه

    سلام دوستم
    آهره خوبم ممنون تو خوبی ؟
    منم تا دلت بخواد خوابیدم از 1/5 تا دو خرده ای دوباره ناهار خوردم یه خورده نشستم پای نت و دوباره خوابیدم تا حالا
    در گیر مسئله چرت و پرت نباشه دوستم
    خونه ی سحرتونی ؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">