آروم و سربه زیر....

نمیدانم از دلتنگی عاشقترم یا از عاشقی دلتنگ تر. /دلنوشته های ى دختربچه /

آروم و سربه زیر....

نمیدانم از دلتنگی عاشقترم یا از عاشقی دلتنگ تر. /دلنوشته های ى دختربچه /

♥چقَـבر پــَـر می ڪِشَـב دلـَـ♥ــمـ (●)

♥ بـﮧ هــَـ♥ــوآی تـُـو خدا(●)

♥ اِنگـــآر تَمـآمـِ پـَرَنـבه ـهآی جَهـآטּ בر قـَلبـ♥ـَمـ (●)

♥ آشیــ♥ـآنـِـﮧ ڪَرבه اَنـב (●)
...................
خدایا!
من دلم قرصه!
کسی غیر از تو با من نیست
خیالت از زمین راحت، که حتی روز روشن نیست
کسی اینجا نمی بینه، که دنیا زیر چشماته
یه عمره یادمون رفته، زمین دار مکافاته
فراموشم شده گاهی، که این پایین چه ها کردم
که روزی باید از اینجا، بازم پیش تو برگردم
خدایا وقت برگشتن، کمی با من مدارا کن
شنیدم گرمه آغوشت، اگه میشه منم جا کن
..............
روی پـــــرده کعــبه
این آیه حک شده اســت:
نَبِّئْ عِبَادِی أَنِّی أَنَا الْغَفُــورُ الرَّحِـــیمُ
و مـــن . . .
هنــــوز و تا همیشــه
به همین یک آیــه دلخــوشــــم:
” بندگانم را آگاه کن که من بخشندهی ”
مهــــربانم !
..............

سخت است حرفت را نفهمند،


سخت تر این است که حرفت را اشتباهی بفهمند،


حالا میفهمم، که خدا چه زجری میکشد


وقتی این همه آدم حرفش را که نفهمیده اند هیچ،


اشتباهی هم فهمیده اند.

دلم بچگی میخواد

چهارشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۹:۱۹ ب.ظ

دلم هوس یک دوست قدیمی کرده یک رفیق شش دانگ

یک آرام دل کسی که امتحانش را در رفاقت پس داده 

ودیگر محک زدن وزیرو رو کردنی در کار نباشد

رفیقی که من نگویم و او بشنود 

بخندم وحجم بغض را در خنده ام ببیند 

رفیقی که بگویمش برو امـــــــا

بـــــــــماند 

که نرود ....

راستی خدادلم هوای دیروز را کرد
ه
وای روزهای کودکی را
دلم میخواهد مثل دیروز قاصدکی بردارم
آرزوهایم را به دستش بسپارم تا برای تو بیاورد
دلم میخواهد این بار اگر معلم گفت در دفتر نقاشی تان
هر چه میخواهید بکشیداین بار تنها و تنها نردبانی بکشم به سوی تو
دلم میخواهد …

می شود باز هم کودک شد؟


  • sepide ...

نظرات (۱۲)

بی نظیره :)
سلام سپید جونم
تو داری رفیقی که بگی برو و نره
تو نگفتی غماتو می فهمه چی ناراحتت کرده
می شناسیش ؟
خدا رو میگما
از همه ی ما آدما بهتر و فهمیده تر
متنای قشنگی گذاشتی دوس جونم
سلام سپیده جان
 عمه ام. 
 وب خوشکلی داری مبارکه.
 ماشالا شما و باران خانوم ما که کودک درونتون بدجور فعاله.شوخی کردم. اره قبول دارم بچگی حس خوبیه.
 پایدار باشی
یاعلی


پاسخ:
سلام عمه جون مرسی نظر لطفتونه
کم پیدایین عمه مشتاق دیدار 

زیباست..

به جنونم سری بزن:

لکنت زبان گرفتم از رقص پرچمت..

هرچه موشک است نصیب این روستا می شود

ما گدایی را در باب الجواد آموختیم

ایوان نجف صفای دیگری دارد

آب ، آتش ، خاک ، هوا

سلام
پررو بی خجالت چرا نظراتو تاید نمی کنی
حالا که خونه ی سحری
دلم
کمی
بچگی 
می خواهد...
  • بنت الهدی ........
  • سلام

    داستان شیخ سمعان به روایت دُچار:|
    http://delidochar.blog.ir/
    خوشحال میشم بخونید:)
    سلام،سپیده خانوم،خیلی مطلبت خوشگله،هی..داغ دلمو تازه کردی چقدر دوس دارم برگردم به بچگی و خیلی از اشتباهامو جبران کنم اما نمیشه...راستی وبتم همون جوری که گفتی دوس داشتنیه،موفق باشی عزیزم،فعلا!

    سلام خانوم،چه عجب سرزده سرزدی،همچین کارایی از شما بعیده

    وا چقدر نظرم دراز شده دی...

    ما همیشه خبرگو شما هستیم هرروزم به وبت سر میزنم!

    مواظب خودت باش عزیزم،فعلا!

    سلام خیلی قشنگ بود . احسنت 
    اپت بسى زىبا بود سپىده جون
    پاسخ:
    مرسی عزیزم
    عالی بود...دلم واسه بچگیام تنگ شده
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">