آروم و سربه زیر....

نمیدانم از دلتنگی عاشقترم یا از عاشقی دلتنگ تر. /دلنوشته های ى دختربچه /

آروم و سربه زیر....

نمیدانم از دلتنگی عاشقترم یا از عاشقی دلتنگ تر. /دلنوشته های ى دختربچه /

♥چقَـבر پــَـر می ڪِشَـב دلـَـ♥ــمـ (●)

♥ بـﮧ هــَـ♥ــوآی تـُـو خدا(●)

♥ اِنگـــآر تَمـآمـِ پـَرَنـבه ـهآی جَهـآטּ בر قـَلبـ♥ـَمـ (●)

♥ آشیــ♥ـآنـِـﮧ ڪَرבه اَنـב (●)
...................
خدایا!
من دلم قرصه!
کسی غیر از تو با من نیست
خیالت از زمین راحت، که حتی روز روشن نیست
کسی اینجا نمی بینه، که دنیا زیر چشماته
یه عمره یادمون رفته، زمین دار مکافاته
فراموشم شده گاهی، که این پایین چه ها کردم
که روزی باید از اینجا، بازم پیش تو برگردم
خدایا وقت برگشتن، کمی با من مدارا کن
شنیدم گرمه آغوشت، اگه میشه منم جا کن
..............
روی پـــــرده کعــبه
این آیه حک شده اســت:
نَبِّئْ عِبَادِی أَنِّی أَنَا الْغَفُــورُ الرَّحِـــیمُ
و مـــن . . .
هنــــوز و تا همیشــه
به همین یک آیــه دلخــوشــــم:
” بندگانم را آگاه کن که من بخشندهی ”
مهــــربانم !
..............

سخت است حرفت را نفهمند،


سخت تر این است که حرفت را اشتباهی بفهمند،


حالا میفهمم، که خدا چه زجری میکشد


وقتی این همه آدم حرفش را که نفهمیده اند هیچ،


اشتباهی هم فهمیده اند.

آدمهای ساده رو دوست دارم..

يكشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۳، ۰۱:۴۲ ق.ظ

ساده که میشوی همه چیز خوب میشود …

خودت ، غمت ،مشکلت ،غصه ات هوای شهرت ،آدمهای اطرافت ، حتی دشمنت ..

یک آدم ساده که باشی برایت فرقی نمیکند که تجمل چیست …

که قیمت تویوتا لندکروز چند است...

فلان بنز آخرین مدل ، چند ایربگ دارد …

مهم نیست نیاوران کجاست ..

میرداماد و پاسداران و فرشته و الهیه کدام حوالی اند ..

رستوران چینی ها گرانترین غذایش چیست …

ساده که باشی همیشه تو جیبت شکلات پیدا میشه..

همیشه لبخند بر لب داری ..

بر روی جدولهای کنار خیابان راه میروی زیر باران ، دهانت را باز میکنی و قطره قطره مینوشی ..

آدم برفی که درست میکنی شال گردنت را به او میبخشی …

ساده که باشی همین که بدانی بربری و لواش چند است کفایت میکند ..

نیازی به غذای چینی نیست ، آبگوشت هم خوب است ساده که باشی …

ساده که می‌شوی، فرمول نمی‌خواهی .. ایکس تو همیشه مساوی ایگرگ توست ..

ساده که می‌شوی درگیر رادیکال، انتگرال و مشتق وریاضیات‌ ها نیستی .. هرجایی به راحتی محاسبه می‌شی ..

ساده که می‌شوی حجم نداری، جایی نمی‌گیری …

زود به ‌یاد میایی و دیر از خاطر میروی …

آدمهای ساده را دوست دارم بوی ناب آدم میدهند …


نظرات (۱۵)

  • فانوس جزیره
  • سلام علیکم
    دعوتید به دیدن رایگان فیلم
    اینجا شهر دیگریست

    راجع به غربت دو روز آخر زندگی امیر المومنین علی (علیه السلام)

    به کارگردانی: احمدرضا گرشاسبی
    با حضور عوامل فیلم و اهل قلم

    اطلاع بیشتر:
    azf06.blog.ir

    بزرگوار می توانید با دوستان و خانواده خود تشریف بیاورید.
    لطفا رسانه باشید و به دوستانتان اطلاع دهید
    سلام
    آدم های ساده واقعا دوست داشتنی ان. مهربون و آروم، اما متاسفانه کم پیدا میشن.

    +سپیده جان منتظریم تا زود برگردی+

    التماس دعا
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام عمه جون
    حاله شما خوبین؟؟؟؟
    مشتاقه دیدار عمه کجایین نیسین؟
    باران کجاست که پیداش نی
  • رضا زارعی
  • زیبا بود
    +
    آپم
  • همـــونی که خــــــــــیلی دوسش داری ! عجیب غریب اصلــا...!
  • به نام خـــــــــودش...


    یعـــــــــــــنی مثـــــــ مـنـــــــــــــــــــــــ ؟ :)))
  • همونـــی که سپیده خیلی دوسش داره ! عجیب غریب اصلا...! :)))
  • اون وقــــــــــت شــــــوما کی باشین که به جای سپیده خانوم وبلاگ رو اداره می کــــنید...؟ آیــــــــا ؟
    غـــــــــیرتی میکنن آدمو :@
    فاطمه ؟ :)))
    پاسخ:
    هیچی بابا زهرا غیرتی نشو خودمم:))
    عجب دوسایی داریم ما رو ماهم غیرت دارن :)))
    همچین میگه غیرتی میکنین ادمو خیال میکنه زنشم:)))))
    هه هه
    سلام دوستم
    چرا ازم ناراحتی ؟
    چون بی معرفتم ؟
    سپید هیچوقت نگفته بودی ازم ناراحتی دلم گرفت
    امیدوارم دلیل داشته باشم که شرمنده تر نشم:(((((
    پاسخ:
    هه هه قانع شدم دیگه
    ازت ناراحت نیسم پخواستم شوک وارد شه
  • دیگه حالا…! :)
  • زهرا کیه ? چرا نقش بازی می کنی ? P:















    کلا از مردم آزاری خوشم میاد ! :)




    همینجام خطاب به بزرگواری که در نبودت وبلاگ رو اداره می کردن بگم عذرمیخوام قصد جسارت نداشتم , من فکر کردم یکی از دوستای مشترک من و سپیده داره وبو میچرخونه خواستم شوخی کنم باهاش , شرمنده نمیدونستم…

    پاسخ:
    ما به دستور سپیده خانوم پشتیبانی میکنیم وگرنه..
    به هرحال دوستمی نون و نمکی خوردیم باهم باید هواتو داشته باشم ! :)
    سلام سپیده خانوم کجایی کم پیداست بی خبر از میکنی!
    سلام عمه جان خوبی؟
    کجایی کم پیدا خانوم؟
    انشاالله هرجا هستی شاد و سلامت باشی

    التماس دعا
    یاعلی
    پاسخ:

    سلام عمه جان 

    خوبین؟؟؟؟

    نت ندارم عمه:((((

    دارم میمیرم از بی اینترنتی:(


  • گلبرگ دانلود
  • شب قدر واسه فرج آقا ، جانبازا، بیمارا، شیمیایی ها، طول عمر رهبر، وعاقبت بخیری هممون دعا کنید.یاعلی
    پاسخ:
    سلام چشم حتما
    ممنون که یاداوری کردین
    سلام اپم دوس داشتی بیااا..
  • مهدی جعفری زاده
  • ساد که باشی ،‌دیگر مشکل نیستی نه برای خودت و نه برای دیگران بعنوان یک مشکل شناخته می شوی . ساده که باشی ،‌ حل می شوی هم در خودت و هم برای دیگران حل کردن و هضم کردنت ساده است . سادگی را دوست دارم چون تو ساده ای . آپم
    سادگی خیلی ساده است
    ولی ساده شدن سخت است...
    .......................
    زیبا بود
    ساده ساده باش ولی هیچ وقت ساده قضاوت نکن
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">