آروم و سربه زیر....

نمیدانم از دلتنگی عاشقترم یا از عاشقی دلتنگ تر. /دلنوشته های ى دختربچه /

آروم و سربه زیر....

نمیدانم از دلتنگی عاشقترم یا از عاشقی دلتنگ تر. /دلنوشته های ى دختربچه /

♥چقَـבر پــَـر می ڪِشَـב دلـَـ♥ــمـ (●)

♥ بـﮧ هــَـ♥ــوآی تـُـو خدا(●)

♥ اِنگـــآر تَمـآمـِ پـَرَنـבه ـهآی جَهـآטּ בر قـَلبـ♥ـَمـ (●)

♥ آشیــ♥ـآنـِـﮧ ڪَرבه اَنـב (●)
...................
خدایا!
من دلم قرصه!
کسی غیر از تو با من نیست
خیالت از زمین راحت، که حتی روز روشن نیست
کسی اینجا نمی بینه، که دنیا زیر چشماته
یه عمره یادمون رفته، زمین دار مکافاته
فراموشم شده گاهی، که این پایین چه ها کردم
که روزی باید از اینجا، بازم پیش تو برگردم
خدایا وقت برگشتن، کمی با من مدارا کن
شنیدم گرمه آغوشت، اگه میشه منم جا کن
..............
روی پـــــرده کعــبه
این آیه حک شده اســت:
نَبِّئْ عِبَادِی أَنِّی أَنَا الْغَفُــورُ الرَّحِـــیمُ
و مـــن . . .
هنــــوز و تا همیشــه
به همین یک آیــه دلخــوشــــم:
” بندگانم را آگاه کن که من بخشندهی ”
مهــــربانم !
..............

سخت است حرفت را نفهمند،


سخت تر این است که حرفت را اشتباهی بفهمند،


حالا میفهمم، که خدا چه زجری میکشد


وقتی این همه آدم حرفش را که نفهمیده اند هیچ،


اشتباهی هم فهمیده اند.

یه کوچولو حرف

جمعه, ۷ شهریور ۱۳۹۳، ۰۱:۲۱ ق.ظ

یه وقتایی باید گذشت از هرچیزی که شاید بهترینه

یه وقتایی ادم باید پاشو بزاره رو غروره لعنتیشو همه حرفاشو بگه

کاش میشد خودمو یه جایی جا بزارم و برگردم ببینم نیسم
یه مدته ادما واسم جداب شدن........
یه مدته حرفه هیچ کس تو کتم نمیره .............
واقعا یه وقتایی باید بزنی تو گوشه خودت بگی چرا؟؟چته؟؟ خدارو چرا گم کردی؟کم که نزاشته واست :|
شندین میگن انتطار سخته؟؟ فراموش کردن سخته؟؟؟؟
ولی خداییش این که ندونی الان باید دقیقا انتطار بکشی یا فراموش کنی از همه سختره نه؟؟؟؟

وای خداااا الان دلم شدیدا میخواد بچه باشم که بزرگترین گناهم این بود رو دیوارا نقاشی میکشیدم
بچه  باشم که از ته ته دل بخندم....

تــاب تــــاب عباســی یادش بخیر اون بازی

هربارقسم مــی دادم  خُدا منـــو ننـدازی....

تــاب تــاب عبـــاسی خدا خَستَـــم از بازی

دنیـــات چقد تابــــم داد کاشکــی منو بندازی




بعدا نوشته سپیده: خدایا خوش حالم ازین که اینجایی دنیامو فقط به عشقه تو میخوام
ممنونم که هستی خدایا
خدایا دستامو محکم بگیر نزار بیشتر از این بد بشم

نظرات (۲۹)

  • عباس الاسوند
  • کسی نیامده جز او سر قرار خودش

    نشسته غرق تماشای شیعیان خودش

    چه انتظار عجیبی است اینکه شب تا صبح

    کسی قنوت بگیرد به انتظار خودش
  • عباس الاسوند
  • سلام علیکم همسنگر...

    به پست(بشنو...!)سر بزنید خیلی مهمه!!!

    حرکتی انقلابی

    از یک نهضت انقلابی

    از مردمی انقلابی

    از استادی انقلابی

    برای آنان که چشم رو به واقعیت بسته اند

    جهان ببیند نابودیشان را

    ببیند انحطاطشان را

    ببیند عاقبتشان را

    این که حرف قرآن نیست

    که در آن شبهه بیافکنند

    این حرف کتاب خودشان است

    از کتاب حزقیال نبی
    --------------------------------------------------------------------------------
    تا می تونید انتشار دهید اجرکم عندالله!!!


    سلام
    ممنون خانووووووم شماهم مبارک:)
    شعره خیلی جالب بود
    نمیدونم اصن داری براچی حرف میزنی ولی گاهی(بستگی به قضیه داره خو)بایدببینی اونی که داری انتظارشومیکشی لیاقتشوداره اصن یانه!!!!بایدببینی کدومش به نفع خودته
    :)
    پاسخ:
    بله بله درسته دقیقا

    سلام،عزیزم،قشنگ بود...
    اگه خدا بخواد عازم فردا مشهدم،
    نرسید خدافظی کنم واسه همین این جا اومدم،
    کاری نداری؟!چیزی نمیخوای؟(فقط خریدنی نباشه که جیبام خالیه)
    فعلا تا هفته ی بعد!
    پاسخ:
    التماسه دعا
    خوش به حاله دوس جونیم
    واقعانمیدونم بایدانتطاربکشم یافراموش کنم

    حرف دلموزدی ...........درکت می کنم سخته
    پاسخ:
    یه جاهاییش سخته ولی اگه قوی باشی اسون میشه:)
  • خادم الحسین
  • سلام
    به روزیم

    التماس دعا
    *بِـــــــــ✿ــــســــــــــمِ الـــــلـــه الــــــ✿ــــرَّحمـــــنِ الــــــرَّحـــــ✿ــــــــیــــــــــــــم*



    ســــلام علیکم



    تولد حضرت معصومه (س) و روز دختر بر شما دوستان گرامی مبارک باد



    [گل]سپاس از بذر توجه تان به مطالب بنده ی حقیر زنده باشید [گل]




    با مطـــــــــــلـــــب از کریمه تا کریم بــــــه روزم





    •*´`*•.•*´`*•.یا فاطــــمه معــــــصومه (سلام اللّه علیها).•*´`*•.•*´`*


    •*´`*•.•*´`*•یا علی بن موسی الرضا (علیهم السلام )•*´`*•.•*´`*•


    •*´`*•.[گل]`*•.•*´`*•.•عیـــــــدتـــــان مـــــبارک •*´`*•.[گل]`*•.••*



    مطلب زیبایی بود
    سلام دوست عزیز...
    ممنون که بهم سر زدی.
    وبلاگ خوبی داری و آرزوی موفقیت برات دارم
    پاسخ:
    ممنون
    سلام دوس جونم

    گاهی این گذشتنا به صلاحمونه
    دوس جونم همه چی رو بسپر به همون خدایی که میگی واست کم نذاشته
    مطمئن باش ایندفه هم تنهات نمیذاره واست کم نمیذاره

    توکل کن به خود خدات
    بگو تو که خدا جونم بهتر میدونی
    هر چی بهتره واسم رقم بزن
    بگو من همه چی رو سپردم به تو
    اونوقته که دلت آروم میگیره
    مطمئن باش بهترینا رو برات میخواد همون خدایی که میگی واست کم نذاشته

    توکل کن توسل کن همه چی آروم میشه
    اینقد این حرف حامد زمانی رو دوس دارم که میگه
    توسل می کنم اینقد توسل می کنم تا همه چی آروم شه

    اینقد حرف زدم که تو آروم بشی
    ناراحت نباشی که چیکار کنی اینروزا انظار بکشی یا رد بشی
    اینقد حرف زدم که دوست خوش خندم بازم بخنده از ته دلش


    پاسخ:
    سلام عشقه من
    خوبی؟؟؟
    مرسی دوس جونم
    اروم شدم با حرفات عزیزم
    دیشب چرا راسی نرفتیم بیرون؟؟؟؟؟؟
     من که همیشه نیشم بازه خدایی ناراحت نیسم:)
    دیرو یادت نی؟
    راسی نوشه جونتون عزیزم کاری نکردم که
    خوش مزه بود حالا؟:))))))))))))))
    هیچگاه فکر نمی کردم فاصله بینمان آنقدر زیاد شود که تو بی خیال زندگی کنی و من با خیالت بیخیال زندگی شوم!!!!!

    برگرفته شده از brokenangel.blog.ir
    پاسخ:
    بله دستون مرسی
    سلام دوست گلم
    ممنون بابت نظرت.وب شما هم زیباست
    لینک شدی دوست داشتی لینک کن.
    منتظر حضور سبزتم
    پاسخ:
    ممنونم
  • فانوس جزیره
  • سلام علیکم
    اگه می خواید عاقبت بخیر از دنیا برید و البته با ایمان و خیلی چیزهای دیگه معنوی گیرتون بیاد به اعمال روزهای یکشنبه این ماه که چهار رکعت نماز است مراجعه نمائید
    بسیار فضیلت برای این نماز ذکر شده است
    التماس دعا داریم بزرگوار
    به کسانی که دوستشان دارید اطلاع دهید
    عاقبتتون بخیر / یاابوتراب
    پاسخ:
    چشم
    مرسی
    سلام دوست داشتید به وبلاگ منم سر بزنید
  • محمدرضا فلاح
  • همتتان مستدام
    مطتون عالی بود :)
    از این به بعد همیشه به وبلاگتون سر میزنم ;)
    پاسخ:
    هه هه ممنونم
    *بِـــــــــ✿ــــســــــــــمِ الـــــلـــه الــــــ✿ــــرَّحمـــــنِ الــــــرَّحـــــ✿ــــــــیــــــــــــــم*



    ســــلام عـــــــــلیکم





    با مطــــــلـــــب (بزرگداشت احمد بن موسی کاظم (شاهچراغ))روزم





    تشکر و قدردانی تقدیم به شما دوستان و بزرگواران

    و همچنان منتظرنظرات ارزشمندتان هستیم


    موفق باشید



    یا علی
    به قولِ یکی که میگفت:
    چند وقته به خودت یه سری نزدی؟!
    پاسخ:
    هه هه
    سر میزنم حسه اپدیتشو ندارم دوسته عزیز:))
    سلام
    شعرِ بالایی خیلی قشنگ بود، ممنون از این شعر قشنگ
    فقط خواسم بگم منم یه وبلاگ زدم:)
    موفق باشی
    سلام
    بارها شده دلم گرفت
    بارها شده از خودم بدم اومد
    بارها شده گفتم دیگه نماز نمیخونم
    بارها شده از خدا پیشش شاکی شدم
    باره شده...خیلی بارها شده...
    ولی خیلی دوستش دارم، خدا رو میگم!
    .....................
    خیلی عالی بود
    ممنون
    پاسخ:
    عشقتون پایدار الهی:)))

    مرسی که اومدین:)
    سلام دوستم

    خوبی ؟

    کجایی الان ؟

    برگشتین ؟

    فردا کلاس عربی داریم البته به احتمال زیاد

    خوب باشی دوستم :)

    دلمان برایتان تنگ شده :))

    امروز داشتم این سریال دردسر عظیم تکرارشو میدیدم یادت افتادم
    که میگی ناراحت شدیییییی ؟؟؟؟؟
    هههه

    خوب باشی دوس جونم :)
    بخندی همیشه الهیی
    پاسخ:
    iهه هه سلام دوسم
    فدایه شما
    ماهم دلمان تنگ شده
    اره برگشتم:)
    ناراحت شدی؟؟؟؟؟:)
    توهم خوب باشی عشقم

    تشکر بزرگوار
    بنده هم شما رو لینک کردم...البته با اجازتون
    یا علی
    پاسخ:
    اختیار دارین

    الان لینکتون میکنم
    مرسی از شما آبجی :)
    راسشو بخوای از قالب های پیشنهادی زیاد خوشم نیومد جز اینی که انتخاب کردم
    کدنویسی هم بلد نیسم که قالب اختصاصی درست کنم:(
    درمورد مطلب هم نوشتن که چیزی به ذهنم نمیرسه فعلا عکس میزارم واسه دانلود:)
  • امیـــــد ...
  • اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى عَلِیِّ بْنِ مُوسَى الرِّضَا الْمُرْتَضَى..
    .
    .
    یک نگاهـت رو بـه راهـم می کـنـد ؛
    راهی ام کن بـه راهـت ...

    سلام علیکم ... در شب میلاد آقا امام رضا در مشهد مقدس نائب الزیاره ی شما هستم انءشاالله ...
    پاسخ:
    وای خوش به حالتون التماسه دعا:)

    خداروشکر، خوش به حالتون که سر زدید.
    شاید اگه همه زود به زود سر به خودشون زدن رو آپدیت کنن، دیگه این همه از خدا دور نبودن.
    پاسخ:
    هه هه سلام
    اره شاید
    عیدتون مبارک

    احسنت
    پست ثابتت قشنگ بود
    مخصوصا آهنگ اول
    مرسی
    پاسخ:
    مرسی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">