آروم و سربه زیر....

نمیدانم از دلتنگی عاشقترم یا از عاشقی دلتنگ تر. /دلنوشته های ى دختربچه /

آروم و سربه زیر....

نمیدانم از دلتنگی عاشقترم یا از عاشقی دلتنگ تر. /دلنوشته های ى دختربچه /

♥چقَـבر پــَـر می ڪِشَـב دلـَـ♥ــمـ (●)

♥ بـﮧ هــَـ♥ــوآی تـُـو خدا(●)

♥ اِنگـــآر تَمـآمـِ پـَرَنـבه ـهآی جَهـآטּ בر قـَلبـ♥ـَمـ (●)

♥ آشیــ♥ـآنـِـﮧ ڪَرבه اَنـב (●)
...................
خدایا!
من دلم قرصه!
کسی غیر از تو با من نیست
خیالت از زمین راحت، که حتی روز روشن نیست
کسی اینجا نمی بینه، که دنیا زیر چشماته
یه عمره یادمون رفته، زمین دار مکافاته
فراموشم شده گاهی، که این پایین چه ها کردم
که روزی باید از اینجا، بازم پیش تو برگردم
خدایا وقت برگشتن، کمی با من مدارا کن
شنیدم گرمه آغوشت، اگه میشه منم جا کن
..............
روی پـــــرده کعــبه
این آیه حک شده اســت:
نَبِّئْ عِبَادِی أَنِّی أَنَا الْغَفُــورُ الرَّحِـــیمُ
و مـــن . . .
هنــــوز و تا همیشــه
به همین یک آیــه دلخــوشــــم:
” بندگانم را آگاه کن که من بخشندهی ”
مهــــربانم !
..............

سخت است حرفت را نفهمند،


سخت تر این است که حرفت را اشتباهی بفهمند،


حالا میفهمم، که خدا چه زجری میکشد


وقتی این همه آدم حرفش را که نفهمیده اند هیچ،


اشتباهی هم فهمیده اند.

ماه رمضون

يكشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۳، ۰۴:۲۴ ق.ظ

سلام اولین سحری امسالتون نوشه جونتون

منم سحری خوردم با دسپخت خودم:)

اخه مامانم نیسن پیش مادرجونن من اینجا تنهای تنهام فقط من و مهدی(دامادمون) امروز سحری خوردیم

اولین روزه ی ماه رمضونتونم تبریک ما دیشب افطار دعوت بودیم خونه (فاطمه جونی)جاتون خالی حسابی خوش گدشت جای دوستان خالی

یه خورده دلم گرفته ولی یه خورده هااااااااا ولی میخوام ماه رمضونو شاد شروعش کنم

بعد افطارتون بعد نمازاتون منو یادتون نره حسابی التماس دعا حسابی ها ایشالا ماهتون بهترین ماه باشه

ایشالا هیچکس تو این ماه رمضون سختی نکشه دوستای گلم موفق باشین بازم التماس دعا

 

به قول احسان علی خانی ماهتون عسل:)





بعدا نوشت: خدایا بزرگی همه میدونن شکی توش نیست
 بخشنده ای کسی نیس که اینو نفهمیده باشه  منم قاطی بنده هات ببخش
خدایا بازم منو به خاطر همه خوبی هایی که تو داری و من نفهمیدمشون ببخش
 میخوام بنده ی خوبی باشم کمکم کن


  • sepide ...

نظرات (۱۴)

  • متن زندگی
  • سلام و عرض ادب
    سایت متن زندگی در راستای ترویج زندگی به سبک ایرانی  و اسلامی راه اندازی شد
    http://matnezendegi.ir/
    شما می توانید ضمن بازدید از این سایت و لینک کردن آن در راه کمک به تربیت نسل آینده ایران زمین کمبه ما کمک نمایید
    *برای آشنایی بیش‌تر با روند تولید و انتشار محتوا در سایت متن زندگی می توانید اینجا *کلیک کنید.
    http://matnezendegi.ir/content/459
    با تشکر
    یا علی
    سلام سپیده جان
    رمضان توهم مبارک.
    آفرین به تو خانوم آشپز لازم شد یه بار دستپختتو امتحان کنیم. حالا راستشو بگو دکتر لازم که نشدین،خدایی نکرده؟؟؟؟؟
    واسه منم دعا کنین فراوون،خیلی خیلی محتاجم
    انشاالله بهترین ماه رمضون هممون باشه. انشالله بهترینها نصیبمون بشه و بتونم درست بندگیشو بکنیم.
    انشالله مادرحونتم زود زود خوب بشن.

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام عمه جونی
    شما چرا بیداری؟؟؟؟
    نه خداروشکر قابل خوردن بودن
    ما محتاج دعاییم عمه شما هم حسابی دعامون کنید
  • محمدرضا فلاح تفتی
  • سلام بر میهمانی خدا...

    رسول خدا صلى الله علیه و آله فرمود:
    روزه گرفتن در گرما، جهاد است.
    بحار الانوار، ج 96، ص 257
  • محمدرضا فلاح تفتی
  • شیعه بریده شده از آتش
  • محمدرضا فلاح تفتی
  • شیعه بریده شده از آتش
    سلام مجدد
    گفتم لابد الان همه بیدارن گفتم بیام یه سلامی عرض کنم و از این حس خوب تو این لحظات استفاده کنم بگم واسم دعا کنین.
    خدا رو شکر همین که میتونی بیای نت یعنی سالمین .خوشحالم

    یاعلی

    پاسخ:
    مرسی عمه جون

    اولین روزتونم قبول باشه
  • منتظران ظهور
  • سلام علیکم

    رمضان مبارک...(مطلب شماره14)
    منتظر شما و نظرات زیباتون

    التماس دعا
    یا علی مدد
    ................................
    گروه فرهنگی منتظران ظهور
    سلام دوس جونی
    چته یعنی ؟
    یعنی چرا دلت یه کم گرفته ؟
    وای عاشق شدی
    آره یادم رفته بود تو خیلی وقته عاشق منی خخخخخخخخ
    حالا غصه دار نباش دوستم یه شب منو دعوت کن افطاری دلت باز میشه بله اینجوریاست
    دوسم منو دعا کنیا
    بهترین حالو داشته باشی توی این روزا
    حال دلتم نگیره الهی هیچوقت
    پاسخ:
    lمرسی دوسی چیشم دعوتتم میکنم

    با امان نامه به روزیم
    سلام سپیده جون.
    بررررررد والیبال و تبریک میگم بهت خانومی
    ایشالا همیشه همیشه شاد باشی و خوش بگذرانی دوس جونم.
    التماس دعا فراوووون
    سلام سپیده جون.
    بررررررد والیبال و تبریک میگم بهت خانومی
    ایشالا همیشه همیشه شاد باشی و خوش بگذرانی دوس جونم.
    التماس دعا فراوووون
    پاسخ:
    lسلام عزیزم
    شماهم تبریک
    محتاجیم به دعا
    اااااا واقعا باش درس ، یکم کاش زودتر میگفتی پ.
    پاسخ:
    هه هه اخه فک نمیکردم دیگه اینقد اشتباه کنی
  • مهدی جعفری زاده
  • واقعا هم ماهتون عسل . قدر این عسل رو بدونین . ماه رمضون از اون نعمتهاست که خدا از روی رحمت خاص خودش به ما عطا کرده قدرش رو بدونین
    پاسخ:
    بله کاملا درسته
    نماز روضه هاتون قبول
    التماس دعا
    سلام سپیده جون تابستون خوش میگذرد عایاااا؟
    پاسخ:
    فرقی نداره نه خیلی ما که همچنان باید درسرو بخونیم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">