آروم و سربه زیر....

نمیدانم از دلتنگی عاشقترم یا از عاشقی دلتنگ تر. /دلنوشته های ى دختربچه /

آروم و سربه زیر....

نمیدانم از دلتنگی عاشقترم یا از عاشقی دلتنگ تر. /دلنوشته های ى دختربچه /

♥چقَـבر پــَـر می ڪِشَـב دلـَـ♥ــمـ (●)

♥ بـﮧ هــَـ♥ــوآی تـُـو خدا(●)

♥ اِنگـــآر تَمـآمـِ پـَرَنـבه ـهآی جَهـآטּ בر قـَلبـ♥ـَمـ (●)

♥ آشیــ♥ـآنـِـﮧ ڪَرבه اَنـב (●)
...................
خدایا!
من دلم قرصه!
کسی غیر از تو با من نیست
خیالت از زمین راحت، که حتی روز روشن نیست
کسی اینجا نمی بینه، که دنیا زیر چشماته
یه عمره یادمون رفته، زمین دار مکافاته
فراموشم شده گاهی، که این پایین چه ها کردم
که روزی باید از اینجا، بازم پیش تو برگردم
خدایا وقت برگشتن، کمی با من مدارا کن
شنیدم گرمه آغوشت، اگه میشه منم جا کن
..............
روی پـــــرده کعــبه
این آیه حک شده اســت:
نَبِّئْ عِبَادِی أَنِّی أَنَا الْغَفُــورُ الرَّحِـــیمُ
و مـــن . . .
هنــــوز و تا همیشــه
به همین یک آیــه دلخــوشــــم:
” بندگانم را آگاه کن که من بخشندهی ”
مهــــربانم !
..............

سخت است حرفت را نفهمند،


سخت تر این است که حرفت را اشتباهی بفهمند،


حالا میفهمم، که خدا چه زجری میکشد


وقتی این همه آدم حرفش را که نفهمیده اند هیچ،


اشتباهی هم فهمیده اند.

ایرانه قهرمان

يكشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۲۱ ب.ظ

هووووووووووووووووووووووووووووووووووورا بردیم

هووووووووووووووووووورا قهرمان شدیم مثل همیشه دوباره ما ایرانیا گل کاشتیم

هوووووووووووووووووووو اینقد خوش حالم که نمیدونم باید چه شکلی خودمو خالی کنم

مرسی بچه ها که گل کاشتین مرسی که همروو خوش حال کردین

دمه همه ی بروبچه والیبالمون گرم که روسفیدمون کردن به اینا میگن قهرمان اینا مردن همشون

وای عاشقتونم

یعنی من عاشق معروفم با این جاخالی زدناش یعنی ها من عاشق موسویم با این سرویساش

یعنی عاشق ظریفم با این بازیش

یهنی ها عاشق همتونم



بعدا نوشت:برد تیم جهانی ایران و به همهی ملت ایران تبریک میگم

ایشالا همیشه همه مثه امشب شاد باشن

دسه بروبچه ها والیبالم حسابی درد نکنه جاداره از اقای کوآچم نهایت تشکر و بکنم واقعا زحمت

کشیدن دسه همه مرسی

  • sepide ...

نظرات (۳۴)

منم عاشقشونم
پاسخ:
سلام
ممنون از حضورتون
  • سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
  • آمد رمضــــــــان و التــــــــهابــــــــی ست به لــــــــب
    هر لحظـه مــــــــرا حسرت آبــــــــی ست به لــــــــب
    با شــــــــوق لــــــــب تــــــــو “ربنــــــــا” می خوانـــم
    هر بوسـه به پــای تـــــو دعای مستجابی ست به لــب
    اللهــــــــم عجــــــــل لــــــــولیــــــــک الفــــــــرج
    پاسخ:
    ممنون از حضورتون
    التماس دعا
  • سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
  • من اصلانگاه نمیکنم تبریک میگم
    پاسخ:
    ااا سنا خانوم مگه میشه ؟؟؟؟؟
    چه جوری نگاه نمیکنین؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
    جدی واستون مهم نبود؟؟؟؟!
    :)
  • محمدرضا فلاح
  • خداوند پشت و پناهشون باشه
    سلام دوسم
    غینکت شکست عشقی خورد جان به جان آفرین تسلیم کرد
    بعد من و حدیث هم دوتایی براش یه مراسم ختم با شکوه گرفتیم می توینی بیای حلوای عینکتو بخوری ههههههههه
    نه اونوقت که تو این کامنتو دادی نبودم ولی الان هستم
    کواچ که میگن یاد کماچ می افتم هههههههه
    سپید راسی شبا نمیای بریم نماز من و مامانم با هم میریم اگه میخوای دنبال تو هم بیایم
    پاسخ:
    سلاملکم خوبی؟؟
    عینکم؟؟؟ شکست؟؟؟؟ خو الان قلب من شکست خاک بر سرت
    حد اقل بیار حلواشو بخورم:)

    عزیزم چزا شخصیته بنده خودا رو بدری زیر سوال کماچ چیه؟؟؟؟؟
    هه هه
    سلام دوسی
    آره شکست دیگه ههههههههه
    حالا که بی ادبی کردی حتی حلوا هم سهمت نمیشه بی تربیت من از تو بزرگترم احترام بذار به حاکم بزرگ میتی کوما ههههههههه
    آغا چیکار کنم دیگه کواچ که هست وقتی اسمشو میگن یاد کماچ می افتم
    پاسخ:
    اوهوووووووووو دور برت داشته ها
    امشب میای تولد؟؟؟
    بیا دیگه
    سلام سپید آره هستم
    پاسخ:
    آ سلام دوسم
    آره دوسم
    سپید چیکار می کنین با بچه ها ؟
    پاسخ:
    هیچی عین خر اینجا نشستن با گوشی هاشون ور میرن
    چقد لوسسسسسسسسسسس
    خوبه نیم ساعتم نیست ما از هم جداشدیم
    بچه پررو ههههههه
    بهشون از طرف من بگو پررو بی خجالتا شما سپیده رو دارین با گوشی هاتون ور میرین هههههه
    پاسخ:
    وای خدااااااااااااااااا فاطمه هیچکس قدره منو نمیدونه میبینی
    بعدشم خوب منم دل دارم دلم واست تنک میشه خوب بی احساس:))))))))))))
    هههههههههه اگه قدر میدونستن الان بچمون نیوتون شده بود هههه
    پاسخ:
    به خدا من اخرش زیره همون درخته که از مدرسه میومدیم میدیدیم نیونتن میشم بهت قول میدم

    الان که خوابه بدون عینک تو
    نه بابا آجی گلی مثه من داره هههههههههههههههه بهش سخت بگذره که چی ؟
    پاسخ:
    هه هه
    عزیزم
    ایشالله منم سقراطی بقراطی شایدم ارسطو شدم هههههههههه یا میخوای مثه پروتاگوراسو اینا بشم نه اینا رو دوس ندارم همون ارسطو اینا خوبه هههه
    پاسخ:
    نه نه توقعاتم کم نیستا

    ممنون دوسم که درک میکنی
    خوبه آدم باید چیزای عالی بخواد همیشه مگه نه دوسم ؟
    سپید به نظرم بیا یه روز خودمونو دعوت کنیم خونه زهرا زهرای خودمون ههههههه
    پاسخ:
    عالیه
    راضیم ازت
    خوبه پ
    عشـــ♥ـق یعـــــنی

    .....

    وقــتـــــی ناراحــــــتم

    .....

    وقتــــــــی بغض کـردم

    ....

    بغلم کـــنی و بگـــــــی

    ..

    ببیـــنم چشـــــماتو

    .......

    منـــو نـــــــگاه کن

    .....

    اگه گریــــــــــه کنی

    ....

    قـــــــــــهر میکنم میرمـا

    ...!!

    به جشن یه سالگی عشقمون دعوتی
    با حضورت خوشحالمون کن
    پاسخ:
    ععععع باریکلا شما
    شروع کردی درشو.
    آره خیلی ناشی.
    جمله رو حال کردی آره خیلی ناشی.
    پاسخ:
    هه هه
    اره دیگه تقریبا شروع کردم

    هه هه واقعا شروع کردی؟
    پاسخ:
    پ ن پ
  • محمدرضا فلاح
  • یکی می پرسد اندوه تو از چیست؟

    سبب ساز سکوت مبهمت کیست؟

    برایش صادقانه می نویسم: برای آنکه باید باشد و نیست " اللهم عجل لولیک الفرج "
    پاسخ:
    ممنون از حضورتون
    خیلی قشنگ بود
    سلام دوسم
    نیستی امشب ؟
    پاسخ:
    هسم دوسم تاحالا دیدی من غایب باشم؟؟
    آخه توی مدرسه هر وقت تو غیبت می کردی منم خودمو به مریضی میزدم بالاخره یه جوری بود که منم غایب بودم ههههههههههههههه واسه همین هیچئقت غایب بودن تو رو ندیدم
    پاسخ:
    هه هه یادته چقد خر بودیم باهم هماهنگ میکردیم دوتایی مدرسه نریم:)
    واقعا که چی بودیم ؟؟حالا بی خیال به خودمون توهین نکن
    یادته خانوم رضوی روز بعدش چه جوری دوتایی مونو نگاه می کردن هی باید فرار می کردیم :)))
    امشبم سحر واستون سحری درست نکره دوستم ؟
    پاسخ:
    چرا امشب غداهای افطارمون مونده مرغ میخوریم:)
    ولی همینم جای شکر داره ها بهتر از سحری دیروزتونه
    نظرت ؟
    پاسخ:
    بعله دیشب بنده خدا فاطمه خانوم  هرچی درست کرده بودن دادن واسه ما
    اینقدم لامصب خوشمزه بود مگه سیر میشدی

    خدا خیرشون بده
    یه سحرم ما در خدمت تون باشیم دوسم ؟
    چیکار کنیم دیگه تا فرخنده خانوم نیستن باید هوای دوسمونو داشته باشیم دیگه
    پاسخ:
    مامانم بهم قول داده فردا بیاد دیگه 

    ایشالله مادر بهتر بشن
    خبر داری ازشون ؟
    پاسخ:
    اره امشب زنگ زدم برده بودنشون دکتر دیگه زنگ نزدم
    دیروز کارناممو گرفتم. سه تا از درسامو افتادم.
    صبح که از خواب پاشدم دیدم مامانم لوح تقدیر اول ابتداییم و که ممتاز شدم رو قاب کرده زده به دیوار.
    فکر کنم یه نوع نصیحت غیر مستقیمه.
    بهتر باشن ایشالله
    میارن شون باباد ؟
    سپید خوابم میاد
    ولی اگه الان بخوابم دیگه نمی تونم بیدار شم واسه سحری
    ولی می خوابم
    تلوزیون بیدارم میکنه یهو همچین روشن میشه صداشم که نگو
    همه یهو مثه اونایی که برق شون گرفته بیدار میشن ههههههههه
    یا بیام سحری بخورم و بخوابم
    اصن درگیرم با خودم بدجور
    کاری باری دوسم ؟
    سحرت به خیر
    التماس دعا:)
    پاسخ:
    باش بخواب چرا درگیری الکی:]
    خوبه موفق باشی.
    پاسخ:
    مرسی دوسم
    تو هم موفق باشی
    خوهش.
    خخخخخ
    باران چی بارون هم از دست رفته؟
    پاسخ:
    نه حالا به شدت تونیس که
    تو عاشقی باران که عاشق نیس:]
    نه بابا عاشق چیه؟
    ههههه!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">