آروم و سربه زیر....

نمیدانم از دلتنگی عاشقترم یا از عاشقی دلتنگ تر. /دلنوشته های ى دختربچه /

آروم و سربه زیر....

نمیدانم از دلتنگی عاشقترم یا از عاشقی دلتنگ تر. /دلنوشته های ى دختربچه /

♥چقَـבر پــَـر می ڪِشَـב دلـَـ♥ــمـ (●)

♥ بـﮧ هــَـ♥ــوآی تـُـو خدا(●)

♥ اِنگـــآر تَمـآمـِ پـَرَنـבه ـهآی جَهـآטּ בر قـَلبـ♥ـَمـ (●)

♥ آشیــ♥ـآنـِـﮧ ڪَرבه اَنـב (●)
...................
خدایا!
من دلم قرصه!
کسی غیر از تو با من نیست
خیالت از زمین راحت، که حتی روز روشن نیست
کسی اینجا نمی بینه، که دنیا زیر چشماته
یه عمره یادمون رفته، زمین دار مکافاته
فراموشم شده گاهی، که این پایین چه ها کردم
که روزی باید از اینجا، بازم پیش تو برگردم
خدایا وقت برگشتن، کمی با من مدارا کن
شنیدم گرمه آغوشت، اگه میشه منم جا کن
..............
روی پـــــرده کعــبه
این آیه حک شده اســت:
نَبِّئْ عِبَادِی أَنِّی أَنَا الْغَفُــورُ الرَّحِـــیمُ
و مـــن . . .
هنــــوز و تا همیشــه
به همین یک آیــه دلخــوشــــم:
” بندگانم را آگاه کن که من بخشندهی ”
مهــــربانم !
..............

سخت است حرفت را نفهمند،


سخت تر این است که حرفت را اشتباهی بفهمند،


حالا میفهمم، که خدا چه زجری میکشد


وقتی این همه آدم حرفش را که نفهمیده اند هیچ،


اشتباهی هم فهمیده اند.

شیطونی های اخرسال...

چهارشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۰۷ ب.ظ

اقا سلاملکم به همه دوستان خوبم

باورتون میشه که من امتحانام تموم شد نه اصن باورتون میشه که من دیپلم کرفتم؟

الان یه حسی دارم که فکنم نیوتن وقتی جازبرو کشف کرد نداش به خدا

از امرو میخوام یه عالمه استرا حت کنم یه عالمه شاد باشم یه عالمه همرو اذیت کنم:)

منو دوسم ریحانه امروز از بس دوق مرگ بودیم ماشین ریس جلسمون دم دره سالن زده بود درشم باز بود

رفتیم ترمز دسیشو کشیدیم حالا حل دادیم ماشینو د فرار:)همچین ادمایی هسیم ما

امتحان امروزمون عالـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی بود

خدایا کاش همیشه همه روزا برای همه عــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــالی باشه

:)

  • sepide ...

نظرات (۸)

 سلام سپیده جون.خوبی؟ خدارو شکر که تموم شد.امیدوارم موفق باشی همیشه و همیشه همه ی روزت عالی باشه.ما هم امروز تعطیل شدیم.
سلام
این" آقا سلاملکم "یعنی فقط به آقایون سلام کردین یا یعنی خودتون آقایین؟؟؟
دیپلم گرفتنتونم مبارک.
عجب بچه های شیطون بلایی هستین شماها.
امیدوارم تعطیلات خوبی داشته باشین و به خوبی ازش استفاده کنین مخصوصا واسه کنکورتون
شاد باشی عزیزم
یاعلی
پاسخ:
سلام..:)

iهه هه نه تیکه کلامه شامل همه میشه عمه جون
معلومه که خیییییییلی خیلی حالت خوبه و خوشحالیا. امیدوارم همیشه شاد باشی عزیزدلم.

چند تا بیست کسب کردید؟!!
نه منظورم اینکه بیش از حد واقعی خوشحالی.ولی من اینقدر مثه تو خوشحال نیستم.
  • منجی مهربان
  • سلام امیدوارم همواره شاد باشید و موفق. انشالا در پایان هر کاری در زندگی راضی باشیم و خوشحال :))

    سلام،خوبی؟!جشن خوش گذشت؟با تعطیلات چطوری؟

    هنوز درس خوندنو شروع نکردی؟چی چی رو تموم شد تازه شروع

    شده باید تابستون بشینی درس بخونی واسه کنکور تا یه وخت پشت

    کنکور نمونی،راسی چرا امروز کلاس نیومدی؟یه چی دیه چهارشنبه

     کارنامه ها میاد،خوش باشی..فعلا عزیزم!

    خخخخخخ...
    ای دخملای شیطون:))
    همیشه شاد باشی گل من...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">