آروم و سربه زیر....

نمیدانم از دلتنگی عاشقترم یا از عاشقی دلتنگ تر. /دلنوشته های ى دختربچه /

آروم و سربه زیر....

نمیدانم از دلتنگی عاشقترم یا از عاشقی دلتنگ تر. /دلنوشته های ى دختربچه /

♥چقَـבر پــَـر می ڪِشَـב دلـَـ♥ــمـ (●)

♥ بـﮧ هــَـ♥ــوآی تـُـو خدا(●)

♥ اِنگـــآر تَمـآمـِ پـَرَنـבه ـهآی جَهـآטּ בر قـَلبـ♥ـَمـ (●)

♥ آشیــ♥ـآنـِـﮧ ڪَرבه اَنـב (●)
...................
خدایا!
من دلم قرصه!
کسی غیر از تو با من نیست
خیالت از زمین راحت، که حتی روز روشن نیست
کسی اینجا نمی بینه، که دنیا زیر چشماته
یه عمره یادمون رفته، زمین دار مکافاته
فراموشم شده گاهی، که این پایین چه ها کردم
که روزی باید از اینجا، بازم پیش تو برگردم
خدایا وقت برگشتن، کمی با من مدارا کن
شنیدم گرمه آغوشت، اگه میشه منم جا کن
..............
روی پـــــرده کعــبه
این آیه حک شده اســت:
نَبِّئْ عِبَادِی أَنِّی أَنَا الْغَفُــورُ الرَّحِـــیمُ
و مـــن . . .
هنــــوز و تا همیشــه
به همین یک آیــه دلخــوشــــم:
” بندگانم را آگاه کن که من بخشندهی ”
مهــــربانم !
..............

سخت است حرفت را نفهمند،


سخت تر این است که حرفت را اشتباهی بفهمند،


حالا میفهمم، که خدا چه زجری میکشد


وقتی این همه آدم حرفش را که نفهمیده اند هیچ،


اشتباهی هم فهمیده اند.

گفته بودم...!!

چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۳۷ ب.ظ

گفته بودم چو بیاید غم دل گویم و گویم

ونیامد...

غم و دل ماند ومن ماندمو صد گفته ی مدفون شده

 در عمق دل پاره و خونم

لحطه هارا نه عبوریست

نه تابی و توانی به صبوریست

پس گرفتم همه ی گفته ی خود را

گفته بودم چوبیاید غم دل گویم و گویم

آمدن راست بود قول دهم هیچ نگویم ونگویم ونگوویم

کاش با قوله منه خسته و رنجور بیاید...



بعدا نوشت سپیده: اقای من من همیشه منتظرت می مونم تا بیای دنیامو روشن کنی

به قوله حامد زمانی:

تو هفته ای دوبار گریه میکنی برام تو هفته ای دوبار توبه میکنی بجام

تو منتظر تر از منی تموم شه غیبتم دوروغ میگم عاشقم ولی بزار بیام

خداکنه بهم نگی تمومه فرصتت دعا بکن که خوب بشم اقا به حرمتت

یه کاری کن که من نشم دلیله گریه هات یکاری کن نشم دلیل طوله غیبتت:|


  • sepide ...

نظرات (۳۴)

سلام
محسن چاوشی ههههههههههه
تو فک کنم اول اعتماد به نفس بودی بعد دست و پا در آوردی
آپت منو کشته دوس جونم
برای چی هان هان هان پررو بی خحالت ؟
وای سپید ناراحت شدم لاهات قهرم ههههههه
وای اتاق به هم ریخته تو عاشقشم
باید به مامانت توصیه کنم با احساسات من بازی نکنن
پرو بی خحالت
sepid joonam nisy ?rafty?
دوسم عکست خیلی خوشکله

سلام،چیز دیگه ای نمیتونم بگم جز این که...زیبا بود!

تو اینا رو از کجا میاری؟!

سلام دخترجون:)
لینکت دادم چون دختر خوبی هستی:)
ممنونم از حضور قشنگت:)
بازم به آبجیت سر بزن...
ریباست..
سلام سپیده جان
خوبی عمه؟ امتحان خوبن؟ سلام برسون خدمتشون.
"کاش با قوله منه خسته و رنجور بیاید..."
کاش ...
یاعلی
پاسخ:
سلام عمه جون چه عجبا
چشم بزرکیتون میرسونم 
التماس دعا داریما منو یادتون نره مشهد
سلام سپیده خانوم
خوب شدی عایا ؟
قابل شما رو نداریم هههههههههه
خواهش دوس جونم
سلام
کاش تو نرفته بودی
خاک تو سرت کنن
اصن مهم نیست نباید خودتو به خاطر چیزای الکی ناراحت کنی
به خودت بگو چون می گذرد غمی نیست
نه ولی الان گوش میدم
سپید آهنگت نمیخونه واسم
سپید ما داریم با خاله مو اینا میریم بیرون میای بریم
پاسخ:
مرسی عزیزم
نه دیگه
خوش بگدره
سحر چی ؟
حیف نون حالا تنها نشستی توی خونه که چی بشه ؟
باید میومدی اینجا
مامانم مثلا به خاطر ما میخوان بر ن بیرون اگه روم شد بهشون میگم بیارنم اونجا
سپیده یه یادداشت بذار براشونو بیا بریم
میشه عایا
بااین حالی که تو داره فک کنم اصلا خودتم نمی خوای بیا نه ؟
باشه
فک کنم بخوای تنها باشی ولی اگه تنهایی اذیتت می کنه مامانمو راضی میکنم
سلام دوست جونم.خوبی انشالله؟
آره دیگ مگه امتحانا دست از سر آدم بر میدارند؟ بدنست امتحانا سلام داره خدمتتون و دست بوسم هست.

راستی خوشحال شدم به وبم سر زدی. باتبادل لینک موافقی عایا؟
وب تو هم حرف نداره مخصوصا آهنگش که به مطالب وبت میاد در کل فقط میتوانم بگم عااالی بود


سلام ممنونم ازحضورتون
سلام خوبی چرا پس نمی موافقی یا نه؟
  • یکی که خــــیلی دوستش داری...خیــــیاااااا ! :| :)
  • به نام خــــــودش...


    تـــــــــو...
    آروم و سربه زیری؟
    نـــــــــه....میـــــخوام بدونم تو آروم و سربه زیری؟ :|
    من برم از ساختمون 6 طبقه خودم رو بندازم پایین الان؟ :|
    سرمو بکوبــــــم به دیوار؟آیـــــــــا؟
    اگه تو آرومی لـابـــد من الان ذوب شدم به موادمذاب زیرزمین پیوستم ؟ :|
    امتحان فیزیک دارم فـــــــردا ولی الان ساعت دو شب اومدم این سوال رو ازت بکنم که حداقل شب آروم ســـر رو بالش بذارم ! :)
    بــــــــــــــــابــــــــــــــــا من عاشقتم
    آروووووووووووووووم
    ســــــــــــــــر به زیــــــــــــــــــــر....! :|
    امیدوارم امتحان تاریخـت رو خوب بدی عـــــــــــزیزدلم...! :)
    الانم که تو این اتــاق بغلی هستی خوابای رنگی رنگی ببینی ! :))
    پاسخ:
    هه هه سلام
    اگه من تو اتاق بغلیم تو کجایی؟
    توکه دیشب بیشه من خوابیدی
    تازه خوابتم نمیبرد برداشتی عین دیوونه ها منو بیدار کردی پاشو درس بخون:)

    سلام
    سپیده جان مگه میشه واسه شما دعا نکنم.انشاالله که خدا قبول کنه
    شادباشی

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام عمه جونی
    زیاااااااااااااااااااااارتاتون قبول خوش گدش؟
    مرسی عمه
    سلام سپیده خانوم خودمون
    ممنون عزیزم. جات خالی خیلی خوب بود
    همیشه بخند

    یاعلی
    پاسخ:
    چشم عمه جونی
    متن ﭘﺎﻳﻴﻦ ﺭﻭﻧﺨﻮﻥ ﺍﻭﻝ ﻳﻪ ﺁﺭﺯﻭﺑﮑﻦ !
    . . . . . . . . . .
    ﺍﻳﻦ
    ﭘﻲ ﺍﻡ ﺭﻭﺑﻪ ﺩﻩ ﻧﻔﺮﺍﺯﺩﻭﺳﺘﺎﺕ ﺑﻔﺮﺱ ﻗﺸﻨﮓ ﺗﺮﻳﻦ ﺭﻭﻳﺎﺕ
    ﺩﺭﻋﺮﺽ ﭼﻬﺎﺭ ﺭﻭﺯ ﺍﺗﻔﺎﻕ ﻣﻴﻮﻓﺘﻪ ﺍﻣﺎﺍﮔﻪ ﻧﻔﺮﺳﺘﻲ
    ﭼﻬﺎﺭ ﺭﻭﺯ ﺍﺗﻔﺎﻕ ﺧﻴﻠﻲ ﺑﺪﻱ ﻣﻴﻮﻓﺘﻪ
    ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﮐﻨﻴﻢ ...
    ﺑﻪ ﺩﻩ ﻧﻔﺮﺑﻔﺮﺱ

    ﺑﻌﺪﺍﺯ 28ﺩﻗﻴﻘﻪ ﮐﺴﻲ ﺑﻬت

    ﺯﻧﮓ ﻣﻴﺰﻧﻪ ﮐﻪ.............
    پاسخ:
    هه هه خیلی کاره سختیه
    خیلی کار مسخره ای بود این نظر بالایی که من گذاشتم.اصن هیچ طوری نشد.
    نشد ببینم که سپیده خانوم انشالله نیمه شعبان. 
    لطف می فرمایید! با افتخار لینک شدید :)
    سلام اپم دوستم.
    سلام سپیده جون اپم باز.
    بوی فــــراموشی گرفتـه ام ...

    رنگ تنـهایی ...دلشکستـگی ...

    بغــض و خامــوشی ....چیزی نیست....

    تاریــخ مصـرفم گذشتــه اسـت!!!!
    سلام دوست جونم.خوبی اپم.
    پاسخ:
    سلام
    مرسی دوسم
    چشم میام سر میزنم:]
    سلام دوستم اپم و منتظرت.[چشمک]
    سلام دوستم ابم بیااا وبم
    سلام سپیده جون.اون ورا نمیاین دیگه.سرتون گرفت بیاین خوشحال میشیم.
    راستی عزیزم اپم دوس داشتی بیااااا.
    سلام
    با عکسهایی از مسافرتمون ابم بیای خوشحال میشم
    پاسخ:
    بله بله
    میام خوشال شی:)

    ــتـصـاویــرــپستــاتــونـــ. فــوقــ.الــعادســ. حیفــ. کـه HD نیسـ. وگــرنه حتــمـا تــو وبــمـ میـزاشتمـ.... /.
    پاسخ:
    لطف دارین شما
    سلام سپیده جون وبلاگ قشنگی داری خوشحال میشم اگه به وب منم سر بزنیاگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن
    پاسخ:

           سلام ایدا جون خوبین:)

    عزیزم خیلی دوس دارم وبتونو ببینم ولی برام باز نمیشه اگه دوباره اومدین حتما واسم بزارین وبتونو

    فک کنم که اشتباهی نوشته باشین:)

    سلام آدرس وبو عوض کردم این ادرسی که واست گذاشتم جدیده
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">