آروم و سربه زیر....

نمیدانم از دلتنگی عاشقترم یا از عاشقی دلتنگ تر. /دلنوشته های ى دختربچه /

آروم و سربه زیر....

نمیدانم از دلتنگی عاشقترم یا از عاشقی دلتنگ تر. /دلنوشته های ى دختربچه /

♥چقَـבر پــَـر می ڪِشَـב دلـَـ♥ــمـ (●)

♥ بـﮧ هــَـ♥ــوآی تـُـو خدا(●)

♥ اِنگـــآر تَمـآمـِ پـَرَنـבه ـهآی جَهـآטּ בر قـَلبـ♥ـَمـ (●)

♥ آشیــ♥ـآنـِـﮧ ڪَرבه اَنـב (●)
...................
خدایا!
من دلم قرصه!
کسی غیر از تو با من نیست
خیالت از زمین راحت، که حتی روز روشن نیست
کسی اینجا نمی بینه، که دنیا زیر چشماته
یه عمره یادمون رفته، زمین دار مکافاته
فراموشم شده گاهی، که این پایین چه ها کردم
که روزی باید از اینجا، بازم پیش تو برگردم
خدایا وقت برگشتن، کمی با من مدارا کن
شنیدم گرمه آغوشت، اگه میشه منم جا کن
..............
روی پـــــرده کعــبه
این آیه حک شده اســت:
نَبِّئْ عِبَادِی أَنِّی أَنَا الْغَفُــورُ الرَّحِـــیمُ
و مـــن . . .
هنــــوز و تا همیشــه
به همین یک آیــه دلخــوشــــم:
” بندگانم را آگاه کن که من بخشندهی ”
مهــــربانم !
..............

سخت است حرفت را نفهمند،


سخت تر این است که حرفت را اشتباهی بفهمند،


حالا میفهمم، که خدا چه زجری میکشد


وقتی این همه آدم حرفش را که نفهمیده اند هیچ،


اشتباهی هم فهمیده اند.

میخوام اعتراف کنم

چهارشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۳۹ ق.ظ

میخوام اعتراف کنم …

کم آوردم

توئی که اسمت تقدیره،سرنوشته،قسمته …

هر چی که هست …

دست بردار از سرم




  • sepide ...

نظرات (۹)

مثل همیشه عالی
پاسخ:
ممنونم
ولی من تازه امشب وبمو زدم

خب مگه نمیشه اولی مطلب عالی باشه :|
پاسخ:
همیشش یه خورده یه حالی بود

خب واسه شروع بد نیس
اینجوری خوبه ؟!!
سلام آجی جونم
وای وبلاگ نو مبارک
مواظب باش کسی حذفش نکنه یه وقت
دوستم لینکت کردم
پاسخ:
سلام اجی جون جونی
نه حسابی مواظبم ایشالا حذف نمیشه
توهم لینکی گلم
سلام دوستم
چی شد اسم وبتو عوض کردی

خاک تو سر اون یارو هر کی که هست
نه ایشالله
سپیده من می خوام برم یه جایی مریم مون امشب معلماشونو می برن بیرون :((
ااا واقعا
من الان می خواستم بگم بیا با هم بریم پیش عمه
نه دوستم خوش بگذره بهت
راسی یاد گرفتی چه جوری کد آهنگ بذاری
خدا حافظ دوس جونی

تقدیر، تقویم انسان های عادی است ولی

تغییر، تصمیم افراد خاص است!

  • تنهایم مثل ماهی در تنگ آب
  • نه داداش اشتباه میکنی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">